• Heb je, en zou je willen hebben? En dan als we even vergeten dat het bijna onmogelijk is om gele ogen ofzo te hebben (:
    Zelf heb ik blauwe ogen, en zou ik felrode willen ;'3


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb bruine ogen. Opzich niet verkeerd, anders zou ik zeegroene ogen willen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik heb donker blauwe ogen..
    maar ik zou heeeel erg graag bruine ogen willen hebben!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb bruine ogen. Misschien zou een goude gloed mooi zijn.


    ever since i turned my feelings for Damon have become more intense

    Blauw. Ik zou niks anders willen, ben er trots op. (:


    Smile and live.

    Hesperide schreef:
    Ik heb bruine ogen en wil er gifgroene of nachtblauwe. :3


    Me 2!:9~


    I will be.

    Ik heb een vreemde kleur ogen, bruin soms is het groen en dan weer drijfzandachtig, maar ik wil rood.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik heb donker groenen ogen. Ik ben er eigenlijk wel blij mee.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb hele licht blauwe ogen en hou ze ook graag zo.


    I love you Tim

    Ik heb blauwe ogen.
    Maar wil zo graag bruine. Weet je waarom? Bruin is het optimale. Blauwe/grijze ogen hebben weinig melanine, groene ogen hebben een beetje melanine en bruine ogen hebben veel melanine. Bruine ogen absorberen kleuren, licht gekleurde ogen reflecteren alleen de stralen van de zon...
    Eigenlijk zijn blauwe, grijze en groene ogen alleen die kleur omdat de zon erop schijnt. Je weerkaatst licht. Eigenlijk hebben ze namelijk geen kleur :)

    Maar bruine ogen daarentegen nemen de kleuren op. Bruine ogen zijn dominant en je ziet iemands ziel in bruine ogen, ze zijn mysterieus. Overigens vind ik alle lichte ogen een beetje op elkaar lijken, ja oke sommige zijn ''feller'' maar als je dichtbij kijkt lijken ze allemaal op elkaar, boring.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 1:40 ]


    Here & Now

    Masai schreef:
    Ik heb blauwe ogen
    Maar wil zo graag bruine. Weet je waarom? Bruin is het optimale. Blauwe/grijze ogen hebben weinig melanine, groene ogen hebben een beetje melanine en bruine ogen hebben veel melanine. Bruine ogen absorberen kleuren, licht gekleurde ogen reflecteren alleen de stralen van de zon...
    Eigenlijk zijn blauwe, grijze en groene ogen alleen die kleur omdat de zon erop schijnt. Je weerkaatst licht. Eigenlijk hebben ze namelijk geen kleur :)

    Dat is bij elke kleur, op zwart na. Daarom is zwart geen kleur.
    Elke kleur is die kleur omdat bepaalde licht stralen wel of niet terug gekaatst worden. Alleen zwart niet omdat die alles opneemt. Ook bruin
    Dus eigenlijk bestaan kleuren helemaal niet alleen de reflectie van licht en onze interpretatie daarvan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Dat is bij elke kleur, op zwart na. Daarom is zwart geen kleur.
    Elke kleur is die kleur omdat bepaalde licht stralen wel of niet terug gekaatst worden. Alleen zwart niet omdat die alles opneemt. Ook bruin
    Dus eigenlijk bestaan kleuren helemaal niet alleen de reflectie van licht en onze interpretatie daarvan.

    Ja maar bruin absorbeert het meest. En als je alle kleuren samen combineert heb je bruin. Bruine ogen absorberen kleuren op lange en korte golflengtes. Blauwe ogen absorberen alleen maar licht op lange golflengten en de korte golflengten worden door RayleighVerstrooiing weerkaatst, daarom de blauwe kleur. Hetzelfde effect zie je trouwens met de kleur van de lucht en de zee. Die zijn eigenlijk niet blauw maar door RayleighVerstrooiing lijken ze blauw. Kleur is een sensatie, geen feit.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 1:44 ]


    Here & Now

    En als we het hebben over fantasie ogen of de mooiste ogen, kies ik voor de ogen van een wolf:


    Foto van: Woxys.deviantart.com

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 1:45 ]


    Here & Now

    Masai schreef:
    (...)
    Ja maar bruin absorbeert het meest. En als je alle kleuren samen combineert heb je bruin. Bruine ogen absorberen kleuren op lange en korte golflengtes. Blauwe ogen absorberen alleen maar licht op lange golflengten en de korte golflengten worden door RayleighVerstrooiing weerkaatst, daarom de blauwe kleur.

    Ja weet ik, ik bedoel alleen maar dat bruin is ook maar bruin omdat hij die kleuren absorbeert.
    Alle kleuren samen geeft toch wit of zwart(licht er aan of ze terug gekaatst worden of ge absorbeert).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb lichtblauwe ogen. En dat is perfect!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ja weet ik, ik bedoel alleen maar dat bruin is ook maar bruin omdat hij die kleuren absorbeert.
    Alle kleuren samen geeft toch wit of zwart(licht er aan of ze terug gekaatst worden of ge absorbeert).

    Er zijn drie primaire kleuren: Rood, Groen en Blauw.
    Als je die allemaal combineert met gelijke sterkte, dus 100% 3:1 dan krijg je wit. Klopt, maar alleen met licht. Combineer je dit met verf, krijg je bruin.
    Absentie van licht is zwart. Gematigd licht in gelijke mate is grijs.
    Bruin is een lange golflengte, het dichtst bij zwart, naast zwart absorbeert bruin dus het meest.
    Maar we raken een beetje off-topic ;)


    Here & Now