• Ik zei altijd tegen mijn moeder dat ik nooit een diadeem had, want ik speelde mijn diadeems altijd kwijd. & nu had ik mijn kamer is goed opgeruimd, had ik er 3 gevonden, dus nu heb ik 4 diadeems, dus nu kan ik niet meer zeggen dat ik geen diadeem heb ;d Hadden jullie dat ook is?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 13:31 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Eh, nee. Ik snap eigenlijk ook niet helemaal waarom je zou zeggen dat je er geen hebt, je kunt toch ook gewoon eerlijk zijn en vertellen dat je ze kwijtraakt? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er 15 dacht ik (krul) Dus ik heb er ook genoeg.
    Ik vind enkel waardeloze spullen als ik mijn kamer opruim (krul)


    Olive

    Square schreef:
    Eh, nee. Ik snap eigenlijk ook niet helemaal waarom je zou zeggen dat je er geen hebt, je kunt toch ook gewoon eerlijk zijn en vertellen dat je ze kwijtraakt? :'D

    Ik zei ook dat ik ze altijd kwijd was hoor, maar als ik ze kwijd heb, heb ik er toch geen om aan doen?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik heb er geen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb, eerlijk waar, nog nooit een diadeem gehad. Nooit.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    DeSlenderman schreef:
    Ik heb er geen :Y)

    Verrassend! ;D
    Ik heb er denk ik één. Meestal heb ik mijn haar los of in een staart. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    Verrassend! ;D
    Ik heb er denk ik één. Meestal heb ik mijn haar los of in een staart. (:


    Hey, ik heb best wel lang hara, en ik ga pas naar de kapper als ik niks meer zie als t waait, dus eignelijk zou ik er een moete hebben :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Adrian schreef:
    (...)
    Ik zei ook dat ik ze altijd kwijd was hoor, maar als ik ze kwijd heb, heb ik er toch geen om aan doen?


    Zo kun je het natuurlijk ook zien. Nou ja, ik droeg vroeger iedere dag dezelfde, maar nu heb ik er volgens mij geen meer, dus ik kan ze in ieder geval niet kwijtraken. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik raakre mijn diadeems ook altijd kwijt. Nu doe ik mijn haar gewoon in een staart. :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik wil alleen het Ravenclaw Diadeem, de rest niet...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb dat altijd me rekkers ik heb er bijna geen meer, ruim ik mijn kamer op vind ik er een stuk of 20

    Ik heb eentje van papier 8) Die een vriendin een paar jaar geleden terug voor m'n b'day heeft gemaakt, lol'd. Toen heb ik de hele dag op school met dat ding opgelopen.


    "I shut my eyes in order to see.'