• Ik ga 1 september na het eerste middelbaar en vroeg me iets af. Ik wil graag een Eastpack en die krijg ik dus ook. Maar voor het eerste middelbaar, is 24 liter dan genoeg? En welke is mooier? Oh, hebben jullie een leukere? Zeg dan welke, + site graag!



    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 3:15 ]

    Die derde ziet er zo verschrikkelijk uit!!Whoah, je hebt hem in de tussentijd aangepast.
    Ik vind de eerste wel schattig, als ik moet kiezen uit die drie, hihi. Maar ik heb geen smaak, dusja. Gooi gewoon een muntje met drie zijden op. (Y)

    En oh ja, voor mij zou het genoeg zijn, maar als ik om me heen kijk naar eersteklassers die alles van zes verschillende vakken op een dag mee (moeten) nemen, dan is zo'n tas eigenlijk te klein, denk ik.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 3:20 ]

    CuteMaartje schreef:
    Die derde ziet er zo verschrikkelijk uit!!
    Ik vind de eerste wel schattig, hihi.


    Heb het aangepast. De eerste vind ik ook wel leuk, alleen ik weet het niet zeker. De tweede vind ik nu eigenlijk niet meer leuk, dus die valt af.

    Ik had er ook zo een in de 1e. Een zwarte, met allemaal buttons erop. Dat is 7 jaar geleden inmiddels x) Maar ik vind de 1e (de blauwe) wel cute :3


    I love you Tim

    Ik zou voor de eerste gaan! En eastpacks doen het altijd goed op het middelbaar ;D


    ars moriendi

    ik heb die 1e in het zwart met roze! Hij is in prencipe wel goed alles past er bij mij in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het is genoeg voor school
    Die eerste en de tweede zijn het leukst, gooi kop of munt voor die twee. Die onderste is gewoon echt lelijk


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    De eerste is het leukst


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zou voor de eerste gaan. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De eerste.

    Eerste en die 24Liter is echt méer dan genoeg hoor :'D
    -Voor mij wel dan


    Let it come and let it be

    Tortuga schreef:
    Ik zou voor de eerste gaan! En eastpacks doen het altijd goed op het middelbaar ;D


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Romanian schreef:
    Ik zou voor de eerste gaan. (:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    first one (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Twee vind ik leuk ;D & 24 liter is genoeg. Ik heb voor het vijfde jaar op rij 24 liter gehad en het past prima.


    Destroy what destroys you.

    Neem de eerste, die is zo cute!:9~


    everything, in time