• Wie van jullie viert er eigenlijk Carnaval?
    Ik al jaren. De eerste keer dat ik in een optocht meeliep was toen ik 9 maanden oud was >.< [/stamt uit april]
    En ik heb nu al zin in Carnaval 2009! Terwijl Carnaval 2008 voor mij nog niet eens afgelopen is. Ik ben Hofdame (Jaja, wees jaloers). Dus in november komen de pronkzittingen weer waar de Prins aftreedt en dus ook het gevolg aftreedt.
    Voor de duidelijkheid; Wij hebben een eigen Carnavalsvereniging (D'olde Waskupen) die ieder jaar een andere Prins en een ander gevolg heeft >.<
    Site van onze vereniging: http://www.waskupen.nl/


    Bored.

    *Zucht*
    Ik haat carnaval. Ik deed vorig jaar voor de gein mee... krijg ik 2 prijzen! En wat kreeg ik te horen? Als je een prijs hebt gewonnen moet je volgend jaar weer komen

    IK
    n.n


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    *Zucht*
    Ik haat carnaval. Ik deed vorig jaar voor de gein mee... krijg ik 2 prijzen! En wat kreeg ik te horen? Als je een prijs hebt gewonnen moet je volgend jaar weer komen

    Prijs? Ik weet niet wat voor Carnaval jij hebt gedaan. Maar bij ons is het meer 5 dagen lang feesten en zuipen. Zonder prijzen, wel met onderscheidingen voor mensen die iets speciaals voor de vereniging hebben gedaan n_n


    Bored.

    ik woon in Groningen; geen carnaval hier:(


    I am an idiot, I move.

    (...)
    Prijs? Ik weet niet wat voor Carnaval jij hebt gedaan. Maar bij ons is het meer 5 dagen lang feesten en zuipen. Zonder prijzen, wel met onderscheidingen voor mensen die iets speciaals voor de vereniging hebben gedaan n_n
    schoolcarnaval x'D

    Ik niet, heb het 1x gevierd bij mn tante en oom die woonden toen in noordholland. x'D


    AAP

    (...)schoolcarnaval x'D

    Whaha, zelfs het schoolcarnaval is bij ons geweldig n_n


    Bored.

    in mijn stad is er iedere keer een gewone carnavalstoet

    pizzaaaaaaaaaaa
    ik loop ook altijd mee man :W


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Nee ik vier het niet,,heb er zo'n hekel aan xD
    maar ik ben er ook niet mee opgegroeid xD


    Why don't you break my heart

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik.
    Ik woon in Brabant dus dat is gewoon een feit =d


    I recycle my thoughts.

    in mijn stad is er iedere keer een gewone carnavalstoet

    Ja, bij ons begint het op vrijdagavond met een officiele opening van de Road van Elf, alleen voor genodigden. En dat duurt dan tot dinsdag middernacht. Met 3 optochten >.< Op zondag, maandag en dinsdag.


    Bored.

    Nee ik vier het niet,,heb er zo'n hekel aan xD
    maar ik ben er ook niet mee opgegroeid xD

    Hmm, dat is vaak wel zo. Je moet ermee opgegroeid zijn en het principe kennen anders is er geen flikker aan.


    Bored.

    Bij mij vieren ze ook carnaval, zat eerst bij een vereniging, maar ben blij dat ik daar uit ben. Ik haatte het bouwen, en al helemaal het lopen, zo'n gefaket blij gezicht.. bleh. Maar het feesten enal is natuurlijk wel leuk ^^.

    Ik woon in Drenthe, en dus geen carnaval voor mij :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/