• ik heb dus en heel groot probleem.ik kan dus volgens heel veel mensen mijn make up goe en mooi op doen maar ik heb er een heel groot probleem mee.
    het blijft maar een uur zitten ofzo darna is het helemaal verbrot.mijn lijntjes zijn da helemaal uitgeveegt mijn oogschaduw zit dan overal en noem maar verder op.zijn er mischien mensen onder julie die het zelfde probleem hebben en mij tips kunnen geven zodanig da ik dit minder of zelfs bijna ni me vor heb?

    xx'

    Aaargh, dat heb ik ook! Zo irri, en dan zegt m'n bomma dat ik er water erna moet opdoen dan loopt dat niet uit, maar dan gaat dat gewoon wég xD

    Als ik het zelf ni had had ik u tips gegeve.Mrja,ik ken da probleem.

    ik ebda ook en das kei hatelijk mijn make up zit altij mooi en dan 2 uur later ist gans verkloot

    Geen Problemen mee,omda ik zelf nie zoveel Make-up draag :D
    alleen lijntje ondr mn oge :D
    xx


    everybody needs a song.

    OMG ja das ech zo kudjes al me oogschaduw zit zelf op me wange dann :S

    ja heb ik oowk maar ik heb nu so'n klein ding by de etos XD soort wit creme achtig klein buisje en daar sit een kwastje in met doorsigtig spul als je daar een klein beetje van opdoet blyft het byna de hele dag sitten;) wel eerst dat spul en dan make up heah ;)

    Betere make-up?
    Ik gebruik hema en na een dag zit 't nog gwn goed.


    Mew <3

    ja t is idd vervelend je kna ook poeder opdoen eerst (doorzichtig by de hema te koop of met bruin kleurtje KIES NIET TE DONKER!!!!) helpt ook (A)


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Aaargh, dat heb ik ook! Zo irri, en dan zegt m'n bomma dat ik er water erna moet opdoen dan loopt dat niet uit, maar dan gaat dat gewoon wég xD


    Bomma? xD
    Maar ik draag geen make-up dus ik zou het niet weten ..


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    ik gebruik altijd van het merk essence ( heel goede make-up ) maar ik weet niet of dat jullie die in Nederland hebben. Zoek iets waterproof en gebruik foundation voor je oogschaduw??


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    ik heb precies het zelfde.
    bij mij is het na een uur ook weer weg.
    ik word er gek van -,-'


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    een duurde merk kopen? die blijve goed zitten(A) ik heb rimmel en escene. en ik hoef het aleen smiddags maar een weetje bij te werken, aleen me eyeliner werk ik bij maa me oogschaduw enz niet

    Pff, dat heb ik ook altijd.
    Maar bij mij komt het omdat ik in mijn ogen wrijf,
    zonder dat ik het door heb.


    Camille :')

    Danke heb al een paar goede tips bij gekrege xD

    Betere make-up?
    Ik gebruik hema en na een dag zit 't nog gwn goed.


    Maar ik heb dat ook, en die van mij komt ook uit de Hema >.<