• Members of the WAG-gang

    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Shaftesbury - Elena - WAG van David Villa.
    Rusher - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Persuade - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Palestina - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 20:19 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    NIALLSTER IS EEN SEXY NAAM.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja.. ik moest zo ineens weer aardappels schillen en toen was ik op boven en toen kon ik naar beneden om wat tegen de hoofdpijn op te halen.. toen ging iemand me mega nieuws vertellen.. sommige bitches moeten klappen hebben met hun gegossip en naja toen was ik hier weer ;D


    Everything is worse without music.

    Camino schreef:
    NIALLSTER IS EEN SEXY NAAM.

    Best wel toch? (joehoe)


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    Ja.. ik moest zo ineens weer aardappels schillen en toen was ik op boven en toen kon ik naar beneden om wat tegen de hoofdpijn op te halen.. toen ging iemand me mega nieuws vertellen.. sommige bitches moeten klappen hebben met hun gegossip en naja toen was ik hier weer ;D


    Ja ja. Stiekem was je gewoon de hele middag aan het eten(N)

    Maar, die bitches zijn wel stomzeg.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Persuade schreef:
    Ja.. ik moest zo ineens weer aardappels schillen en toen was ik op boven en toen kon ik naar beneden om wat tegen de hoofdpijn op te halen.. toen ging iemand me mega nieuws vertellen.. sommige bitches moeten klappen hebben met hun gegossip en naja toen was ik hier weer ;D

    busy life


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Busy life indeed maar chickas ik ga even schrijven, Reina weet wel waaraan, en dan dump ik hem straks online.

    Dus ik ben even foetsie.


    Hope goes lost but never dies.

    Camino schreef:
    Busy life indeed maar chickas ik ga even schrijven, Reina weet wel waaraan, en dan dump ik hem straks online.

    Dus ik ben even foetsie.


    Yeah (wbw)
    Tot strakjes <3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    waaraan? (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Retweet schreef:
    (...)

    Ja ja. Stiekem was je gewoon de hele middag aan het eten(N)

    Maar, die bitches zijn wel stomzeg.

    Het is gewoon zo hatelijk, want eerst was ze een goede vriendin van me en dat veranderde door haar meeloperitus. En naja nu praat ze over iedereen achter iedereen zijn rug.. alleen nu weet ik dus niet of ze iets over mij heeft gezegd.. maar ze komt dus WEER bij me in de klas as a bestie aangezien ze niemand anders heeft.. so i don't know what to do.


    Everything is worse without music.

    Persuade schreef:
    (...)
    Het is gewoon zo hatelijk, want eerst was ze een goede vriendin van me en dat veranderde door haar meeloperitus. En naja nu praat ze over iedereen achter iedereen zijn rug.. alleen nu weet ik dus niet of ze iets over mij heeft gezegd.. maar ze komt dus WEER bij me in de klas as a bestie aangezien ze niemand anders heeft.. so i don't know what to do.

    Ohmygosh dat is zó hatelijk eah.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Persuade schreef:
    (...)
    Het is gewoon zo hatelijk, want eerst was ze een goede vriendin van me en dat veranderde door haar meeloperitus. En naja nu praat ze over iedereen achter iedereen zijn rug.. alleen nu weet ik dus niet of ze iets over mij heeft gezegd.. maar ze komt dus WEER bij me in de klas as a bestie aangezien ze niemand anders heeft.. so i don't know what to do.


    Hmpf. Dat is echt kut zeg.
    Als ik jou was zou ik haar op een afstandje houden, tenminste proberen of het lukt. Ze zal je vast nog wel vaker naaien waar je bij staat..

    -zo zie ik het.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ga ook schrijven!
    Ik ben in een schrijfbui :9~


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    goodluck


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Palestina schreef:
    (...)
    Ohmygosh dat is zó hatelijk eah.

    Ja daarom, laatst.. gingen we wat doen met zijn allen.. en toen zei ze:''ja ik houd niet van geroddel over mensen en daarna aardig doen.'' etc etc, horen we van iedereen dat ze keihard over mijn vriendin roddeld dat ze een bitch is en zo daar word ik echt pissig over want ik krijg het gevoel dat ze ook over mij praat u know. NU HOUD IK EROVER OP!(bat)


    Everything is worse without music.

    Palestina schreef:
    goodluck


    Serieus, heb je wat tegen me ofzo?
    Je reageert echt de hele tijd kortaf en dan vraag je aan mij of IK boos ben.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.