• 'k Doe dus nu eerste jaar Latijn. Maar op mijn rapport had ik alle vakken in de 80 %, maar wiskunde had ik 70%. Nu ben ik eigenlijk bang dat ik het niet ga halen en met Kerstmis zal moeten overstappen naar Moderne. Maar als ik er goed voor leer enzovoort, kan ik het dan wel halen? Ze hadden BTW ook niks gezegd dat ik dat of dat beter zou doen.

    Ik denk dat het gewoon kan hoor.
    Als iedereen zijn best doet zou die een hoop kunnen halen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat zijn toch goede punten?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Over welk rapport heb je het? Dat van het einde van het 6e leerjaar?
    Ik zou je echt niet teveel zorgen maken over die wiskunde. De wiskunde in het eerstejaar was voor mij makkelijk, terwijl ik normaal niks kan van wiskunde. En de wiskunde in het eerstejaar is ook wel echt anders dan die in de lagere school, dus ja. Wacht gewoon af, faalt wiskunde echt, kan je eventueel afzakken. Maar geloof me vrij als ik zeg dat 70% wel echt genoeg is. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Geloof me, als je zoals ik het vierde bent gepasseerd, mag je blij zijn met 70 voor wiskunde :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crystalflame schreef:
    Over welk rapport heb je het? Dat van het einde van het 6e leerjaar?
    Ik zou je echt niet teveel zorgen maken over die wiskunde. De wiskunde in het eerstejaar was voor mij makkelijk, terwijl ik normaal niks kan van wiskunde. En de wiskunde in het eerstejaar is ook wel echt anders dan die in de lagere school, dus ja. Wacht gewoon af, faalt wiskunde echt, kan je eventueel afzakken. Maar geloof me vrij als ik zeg dat 70% wel echt genoeg is. (:


    Ja, dat van het einde. Maar deed je ook Latijnd, of..?

    Zou je dan naar de moderne moeten vanwege wiskunde? Want gezien de rest van je punten lijkt het me goed mogelijk (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    70% is toch juist ruim voldoende?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    80 procent is voldoende en 70 procent gaat toch nog? Trouwens, de wiskunde in latijn en moderne verschilt niets, dus dan kan je beter latijn gaan doen. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dude, 70% is meer dan genoeg. Ik haalde in het eerste geen 60% voor Latijn en ik mocht het gewoon verder doen. 70% voor Wiskunde is echt voldoende!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Er is niets mis met moderne. Ik deed het ook en koos dan in mijn derde jaar voor Ecnomie-talen. Het enige verschil nu nog is dat zij latijn hebben en wij economie voor de rest is alles van leerstof hetzelfde. Natuurlijk als je echt Latijn leuk vindt zou het wel kut zijn als je het dan niet meer kunt volgen (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    70% is best wel veel. Je kan gemakkelijk door (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    (nerd)


    quidquid excusatio prandium pro

    DrarryOn schreef:
    Dat zijn toch goede punten?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ging met 80% in het totaal, 57% voor Frans en 62% voor wiskunde naar Latijn. Jouw punten zijn verschrikkelijk goed, geen zorgen maken.


    Olive

    Turlijk hoor, haal je wel =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay