• Een aantal Nederlandse fans probeert namelijk de "missie" van One Direction te halen om opdrachten te vervullen en ze zo naar Nederland te halen. Een van de opdrachten van deze week is om 700 Nederlandse fans erbij te krijgen op hun officiele facebook.

    Dus zouden jullie ons One Direction fans een plezier willen doen en simpelweg op "like" klikken, ook al vind je ze niks? Over een week mag je hem voor mijn part weer weghalen.
    We would love it very much! (wedding)

    Vote here: http://www.facebook.com/onedirectionmusic


    Okee leuk als het je niet boeit maar SKIP de reacties dan en klik gewoon op het mooie kruisje in de hoek.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2011 - 22:14 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Oke, bij het eerste topic hierover heb ik het gedaan, uit compassie voor de fans. Bij het tweede topic had ik zoiets van: hmm nee, geen zin. Bij topic nummer drie had ik zoiets van: nog eentje? Bij topic nummer vier had ik zoiets van: nu begint het vervelend te worden en bij topic nummer 452 heb ik zoiets van: kunnen de mods niet al die fucking topics hierover sluiten?
    Als ik twee promotietopics maak voor mijn verhaal ben ik gewoon fucked, maar 452 'klik hier om One Direction hierheen te halen' mag wel? Ik snap d'r geen reet meer van, zal ik je vertellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Oke, bij het eerste topic hierover heb ik het gedaan, uit compassie voor de fans. Bij het tweede topic had ik zoiets van: hmm nee, geen zin. Bij topic nummer drie had ik zoiets van: nog eentje? Bij topic nummer vier had ik zoiets van: nu begint het vervelend te worden en bij topic nummer 452 heb ik zoiets van: kunnen de mods niet al die fucking topics hierover sluiten?
    Als ik twee promotietopics maak voor mijn verhaal ben ik gewoon fucked, maar 452 'klik hier om One Direction hierheen te halen' mag wel? Ik snap d'r geen reet meer van, zal ik je vertellen.


    Ik vind dat het mss beter is om een algemen 'ding' ( ik kom niet op het woord ) te krijgen zoals : Jb, twilight, voetbal, Tokio hotel en Harry Potter. Ik zelf ben fan en begrijp wel een beetje dat dit niet leuk is voor degene die er niets aan vinden en het zou wel nice zijn als we zo iets kregen :Y)


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Persuade schreef:
    Natuurlijk wil iedereen dat doen. Want iedereen op Q is lief toch ;D?


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    C18 schreef:
    Oke, bij het eerste topic hierover heb ik het gedaan, uit compassie voor de fans. Bij het tweede topic had ik zoiets van: hmm nee, geen zin. Bij topic nummer drie had ik zoiets van: nog eentje? Bij topic nummer vier had ik zoiets van: nu begint het vervelend te worden en bij topic nummer 452 heb ik zoiets van: kunnen de mods niet al die fucking topics hierover sluiten?
    Als ik twee promotietopics maak voor mijn verhaal ben ik gewoon fucked, maar 452 'klik hier om One Direction hierheen te halen' mag wel? Ik snap d'r geen reet meer van, zal ik je vertellen.


    De mods hebben geluisterd :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja, we hebben geluisterd. :'D
    Ik hoop dat je het daarmee niet erg vind dat ik dit topic sluit en iedereen doorverwijs naar het algemene topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=111473
    Sorry!


    Let the Night embrace you