• Welkom op Camp Springwood!
    Camp Springwood staat over heel de wereld bekend als het meest effectieve kamp tegen homoseksualiteit. 75% van de kinderen komen terug compleet genezen van deze ziekte en als uw kind geen vooruitgang toont krijgt u 100% van uw geld terug.
    Schrijf uw kind nu in voor zomerkamp in Camp Springwood!


    25 kinderen worden ook dit jaar weer naar Camp Springwood gestuurd. Dit ‘Straight Camp’ maakt gebruik van verschillende manieren en activiteiten om kinderen van hun homoseksualiteit te genezen. (Waaronder team-building, therapie en andere activiteiten.)

    Deze RPG volgt de zomer van deze kinderen en hun begeleiders. Voor wie het niet doorhad, ik denk dus niet echt dat homoseksualiteit een ziekte is, zo werkt dat kamp gewoon.


    Regels en waarschuwingen:
    - Schelden en 16+ mag
    - Gelieve stukjes te schrijven van drie regels of meer
    - Respecteer de andere spelers
    - Bestuur alleen je eigen karakters

    Inschrijven als kampeerder mag nog steeds. Je mag ook meerdere rollen aanmaken. De rollen of aanpassingen op je rollen geef je door aan:
    Escritura, Ludwig of Peacekeeper.




    Rollen
    Begeleiders:
    Patrick Hathaway – Escritura
    Hailey Miller - Ludwig
    Felix Patterson - Citizen
    Cassia Sterling - Escritura

    Zaal 1:
    Noah Jay Lopez - Ry
    Catherine Noah Adams - Rooba
    Jade "Skyler" Bright - HurtedHeart
    Elske - nikkiemalfoy
    Aislyn Paige Valentina - Talisman

    Zaal 2:
    Sasha Anderson Ripley - Cosette
    Matthew Rowan Harris - Ludwig
    Alexis Ruby Avery - Ry
    Ranaela Maeve Bones - Marethyu
    Danny Alex Ryder - AlwaysKlaine

    Zaal 3:
    Jace Dream Duval - Escritura
    Julian Dan Forli - Merwin
    Taylor Ferris - Faberyayo
    Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    Raine Yuliane Highfort - xMelodious

    Zaal 4:
    Maya Dahlia Myra Borisovaena - Mortenson
    Bijou Rosine Virgine Mignon Deferière - Mombasa
    Annabelle Codnis - xEPONINEx
    Quinn del Luna - FreckledEmo

    Tijd in de RPG: Dag 4 - Middag
    Activiteiten:
    Jongens: ??
    Meisjes: ??
    Therapy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Thank you, Lizz


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Dank je, Lizz (K)]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    CJ

    Met fonkelende ogen kijk ik toe hoe ze zelf ook haar bh uit doet. De twijfels beginnen te verdwijnen en als ze me weer kust, geef ik me volledig over aan het moment en de gevoelens die door me heen gaan. Mijn handen grijpen de hare beet en drukken ze tegen de grond. Mijn bovenlijf druk ik volledig tegen het hare aan zodat ik haar zachte borsten tegen de mijne voel. Ik laat mijn vingers langs haar armen naar boven glijden, alleen om ze weer langs haar lichaam naar beneden te laten gaan. Haar huid is zacht en warm. Ik kus haar ietwat ruwer terug.


    Mignon

    Ik kreun zachtjes als ik haar borsten tegen de mijne aanvoel. Dit heb ik zo gemist. Het zachte lichaam van een vrouw is zoveel lekkerder dan dat van een man. Ik maak mijn lippen los van de hare en plant ze in haar hals. Ik zuig daar tot dat er net geen plekje ontstaat. Mijn handen glijden over haar lichaam. Het is perfect gevormt. Alles klopt. Ik laat ze rusten op haar achterwerk en druk kleine kusjes richting haar borsten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mijn topics.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CJ

    Een luide kreun ontsnapt me als Mignon haar lippen in mijn hals zet en zachtjes op mijn huid begint te zuigen. Haar handen zetten mijn hele lichaam in brand. Terwijl haar lippen steeds verder naar beneden glijden, zoek ik met mijn vingers de zachte stof van haar slipje. Zodra ik die gevonden heb, trek ik het ding langzaam naar beneden. Ondertussen voelt het alsof iemand met een ijskoude hand in mijn maag knijpt. Ik moet mezelf er aan herinneren te ontspannen of ik sta binnen de seconden stijf van de spanning en daar wordt niemand blij van. Er gaat vanalles door me heen waarvan ik niet wist dat ik het kon voelen. Ik druk mijn lippen opnieuw in haar hals en schraap zachtjes met mijn tanden over haar huid.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Ik grijns even als ook CJ mijn slipje uittrekt. Met mijn lippen laat ik haar huid los terwijl die van haar juist de mijne opzoeken. Mijn hand glijdt over haar benen. Met mijn vingers streel ik voorzichtig de binnenkant van haar liezen en dijbenen. Wanneer ik mijn lippen weer op de hare druk laat ik één vinger bij haar naar binnen glijden. Met mijn duim draai ik kleine rondjes rond haar clitoris. Met mijn vrije hand masseer ik haar borst weer verder.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:49 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik slaak een klein gilletje, dat gesmoord wordt door de lippen van Mignon, als ze plots een vinger bij me binnen brengt. Veel tijd om iets anders te doen dan genieten heb ik niet, omdat ze me ook met haar duim nog eens gek weet te maken. Ik kreun tegen haar lippen aan en bijt er zachtjes op. Mijn handen zijn overal en nergens tegelijk op haar lichaam. Uiteindelijk laat ik ook een hand tussen haar benen glijden en ik grijns tegen haar lippen aan terwijl ik over haar kruis wrijf. Plagerig laat ik enkele keren een vingertop binnenglijden om hem al even snel weer weg te halen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    Haar handen zwerven over mijn lichaam terwijl ik nog een tweede vinger naar binnen breng. Ik kreun zachtjes als ik een van haar handen ook bij mij tussen mijn benen voel glijden. Wanneer ze over mijn kruis wrijft druk ik mijn lippen stevig op de hare om een harde geluid te onderdrukken. Zachtjes kreun ik haar naam. Mijn masserende hand houdt op en ik leg hem in haar hals. Mijn lichaam druk ik stevig tegen de hare aan terwijl soms haar vingertoppen bij mij naar binnen glijden. Maar even snel en plagerig haalt ze, ze ook weer weg. Mijn lippen sluiten zich om haar tepel en plagerig draai ik er rondjes omheen met mijn tong.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik voel mijn opwinding toenemen als ik een tweede vinger in me voel. Mignon kreunt mijn naam en drukt haar goddelijke lijf tegen het mijne aan. Hoe mijn vader dit als een zonde kan beschouwen, het gaat mijn petje te boven. Ik zou er verdomd maar al te graag voor naar de hel gaan.
    Als ik Mignon's tong om mijn tepel voel cirkelen moet ik even lachen. Het is mijn verdiende loon voor haar zo te plagen. Als een flink meisje laat ik nu een volledige vinger bij haar binnen glijden. De ene zucht na de andere kreun rolt over mijn lippen en ik bijt op mijn onderlip om mezelf het zwijgen op te leggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aragog schreef:
    Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik ben heel even naar mijn stiefvader. Zijn vader is net in het ziekenhuis opgenomen dus daarom. Tot zo.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mignon

    Een diepe, luide kreun verlaat mijn mond als ik haar hele vinger naar binnen voel glijden. Mijn vrije hand zet ik ruw in haar rug en ik kreun nogmaals haar naam. Dit is echt goddelijk. Hoe heb ik dit niet kunnen missen? Mijn nagels laten haar rug weer los en verontschuldigend kijk ik haar aan. Ik laat mijn duim iets langzamer, iets plageriger rondjes draaien en teder druk ik mijn lippen op de hare.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik kreun luid, net als Mignon, als ik haar nagels in mijn rug voel zinken. Ik vind het vreemd genoeg lekker. Ik grinnik als ik de verontschuldigende blik op haar gezicht zie maar voor ik een opmerking kan maken, voel ik haar lippen op de mijne terwijl ik langzaamaan gek lijk te worden. Ik kom tot het besef dat het voor mij niet lang meer zal duren, en eerlijk gezegd heb ik er helemaal geen nog geen zin in.
    "Mignon, sto-"
    Een luide kruin is het enige dat die zin afmaakt terwijl mijn spieren zich enkele seconden opspannen. Dan voel ik me zo slap als een vodje. Hijgend zet ik mijn lippen in Mignon's hals en ik kus me een weg naar beneden. Terwijl ik met het puntje van mijn tong over haar tepel lik, probeer ik even op adem te komen. Met een ondeugende fonkeling in mijn ogen kijk ik haar aan terwijl ik snel een knotje in mijn haren maak met het elastiekje om mijn pols. Ik zet mijn lippen weer neer bij haar navel en druk kusjes op haar huid, steeds verder naar beneden toe. Ik lik zachtjes over haar clitoris terwijl ik mijn vinger opnieuw begin te bewegen.
    Mocht ik niet zo opgewonden zijn dat ik niet helder na kan denken, dan zou ik het vreemd vinden dat dit me zo makkelijk lukt.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 15:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mignon

    "Mignon, sto-"
    Ik voel dat ze klaarkomt en haal mijn vingers uit haar. Grijnzend kijk ik haar aan terwijl ze haar lippen alweer in mijn hals plant. Kreunend laat ik me nu helemaal op de grond zakken. Ze likt over mijn tepel. De teleurstelling kan ik niet verbazen als ze aan haar haren begint maar als ik doorheb waarom begin ik te grijzen. Haar kusjes branden op mijn onderbuik. Het kriebelt enorm. Op een gegeven moment begint ze me te likken terwijl ze haar vinger verder beweegt. Ik verstrengel mijn handen in haar haren en kreun hard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    CJ

    Ik grinnik even als ik Mignon luid hoor kreunen terwijl haar vingers mijn haren vastgrijpen. Blijkbaar doe ik het vrij goed voor iemand van wie dit de eerste keer is.
    Ik begin tergend langzaam te zuigen waar ik eerst aan het likken was en laat ondertussen een tweede vinger bij haar binnen glijden. Mijn vrije hand streelt langs haar lies, haar dijen, over haar buik en alle andere plekjes waar ik zonder moeite bij kan. Zonder dat ik het doorheb ontsnapt er me even een zuchtje. Ik had er aan getwijfeld of ik dit opwindend zou vinden, maar dat kan ik nu niet meer ontkennen. Ondeugend richt ik mijn ogen even naar boven terwijl ik met mijn tong rondjes begin te draaien.
    Het is een aparte smaak, maar het bevalt me wel.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.