• zoals de titel het al zegt iedereen hier zegt dat die emo is maar volgens mij zijn het allemaal wannebe's ik geloof er geen ene fuck van dat mensen emo zijn dus zijn hier alleen maar wannebe emo's ofsow somigge zijn wel echt emo maar de meeste niet


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    ik ben geen emo


    I need you like a heart needs a beat

    ik ben dus echt geen emo :Y)

    ik ben dus echt geen emo


    Why don't you break my heart

    whaha ik ben scene en dus niet wannebe' of fake.. :P maar niet iedereen is da en er zijn zeker wel fake's bij idd.. ik vind als je het niet bent moet je je ook niet zo voordoen

    ik ben geen emo

    ben je wel emo fan ofsow en de meeste mensen die zeggen dat ze emo zijn hier op quizlet zijn allemaal wannebe's dus


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    Ik ben ook geen emo. Mijn neef zegt dat wel tegen mij maar ik ben het niet. Ik draag alleen soms zo alleen zwart en zo maar voor de rest nee. Het is mijn kledingsmaak he


    Live life limitless.

    Ik ben geen emo x] ik zit zelfs meer aan de huppelkutterige kant Hhahaha x] Boeeiend ik was geen emo voor ik Tokio Hotel kende dus word ik het nu ook niet! Ik vind de styl wel mooi,Maar toch ik verander mezelf niet.


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik ben geen emo.. ook geen wannabee...

    whaha ik ben scene en dus niet wannebe' of fake.. :P maar niet iedereen is da en er zijn zeker wel fake's bij idd.. ik vind als je het niet bent moet je je ook niet zo voordoen


    dat vind ik dus ook er zien hier allemaal fake mensen die doenalsof ze emo zijn het zijn gewoon allemaal wannebe's


    Girls Love Ben&Jerry's more than you^^

    I'm not an emo ;S
    Maar ik heb er wel niets tegen..


    -

    wannabes.

    ik ben anders heus geen emo geworden door quizlet or -_-

    Ik was het al en ben het altijd geweest

    Nja miss toen ik klein was en me moedr me aanklede niet nee :P


    I solemny swear i am up to no good

    Ik bn mijzelf:Y)
    geen emo dus .. x'D
    Emo is niets voor mij eigenlijk.^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wannabes

    Maakte ik een aantal uren ook een topic over xD

    Uhm.. ik ben ook geen emo hoor xD
    Maar ik heb er niksop tegen =D


    ~