• noch 485 dagen voor de einden van de weereld!!!


    Nikki en sam zijn heel lief

    IBot schreef:
    (...)

    nee ik geloof ook niet dat de wereld vergaat maar wel leuk om even te zegen dat we nog maar 485 ddagen te leven heben xD


    paradox alarm! :D:D:D


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Pomodori schreef:
    Voor degene die het het niet weten het was een fout de wereld vergaat pas over een paar miljoen jaar


    je meent het -_-


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Pomodori schreef:
    Voor degene die het het niet weten het was een fout de wereld vergaat pas over een paar miljoen jaar


    En hoe weet jij dat?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Pomodori schreef:
    Voor degene die het het niet weten het was een fout de wereld vergaat pas over een paar miljoen jaar


    ja maya's deden gewoon een druk fouwtje ;)


    Nikki en sam zijn heel lief

    o rly?


    I live for the applause, you will die for it.

    Uneventful schreef:
    (...)

    En hoe weet jij dat?


    en hoe weten de mayas dan dat de wereld vergaat? en hoe weet jij dat hij wel vergaat?


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ja, en wij gaan hier lekker in Frankrijk zitten toekijken hoe ze morgen in Nederland verzuipen, he Ad? :'D


    Your make-up is terrible

    Hoe kom je erbij?:| Dat is zo een bullsh*t. De aarde gaat niet kapot, dat is gewoon een verzinsel van mensen die graag grappen maken. Er is zelf een film over. En trouwens... Ook al zou de aarde dan kapot gaan, je zal het toch niet merken omdat het veel te snel zal gebeuren:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Hansworst schreef:
    (...)

    en hoe weten de mayas dan dat de wereld vergaat? en hoe weet jij dat hij wel vergaat?


    Heb ik gezegd dat het waar was? Ik geloof sws niet in die shit, daar hoef je me niet voor aan te vallen dude. :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    IBot schreef:
    (...)

    ja maya's deden gewoon een druk fouwtje ;)


    Wie zijn die maya's eigenlijk? :'D Srsly, wel over gehoord, maar ik heb dus echt geen flauw idee waar ze leven?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit is al de 5e x dat ze zoiets in de geschiedenis van de mesheid roepen. I'm done with it.


    I love you Tim

    Gaelic schreef:
    Not again. -slaat zichtzelf tegen het voorhoofd-

    Ik sla mezelf ook voor mijn voorhoofd, hahaha

    Ik ga hier niet eens meer wat tegenin brengen...
    anders dan het feit dat het gewoon niet gaat gebeuren. De Maya's hebben nooit over een einde van de wereld gesproken, het is gewoon het einde van een b'ak'tun (=lange telling). De westerse wereld maakte er een apocalyps van zodat ze geld konden vangen voor de film 2012. Bovendien gebeurd deze zogenaamde apocalyps waarschijnlijk rond 2220 ofzoiets, en geloof me, dan ben je al lang morsdood.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 3:28 ]


    Here & Now

    Uneventful schreef:
    (...)

    Wie zijn die maya's eigenlijk? :'D Srsly, wel over gehoord, maar ik heb dus echt geen flauw idee waar ze leven?

    De Maya's zijn inheemse volken. Ze leven vooral in Mexico. De Maya's gebruiken andere rekenwijzen dan wij. Voor hun zijn de getallen 13 en 20 heilig, ze tellen alles in de vorm van 20. Ze kennen een getallenstelsel dat gebaseerd is op het nummer 20 etc. Ze hebben hier ook hun kalenders op gebaseerd. En op 21 december 2012 loopt 1 van deze kalenders af (volgens mij de Tzolkin-kalender), en begint er een nieuwe periode. That's it. Dan beginnen ze gewoon weer met tellen. het is niet ''the end''

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 3:25 ]


    Here & Now

    Oké, leuk.

    Onzin na een cyclus bigint gewoon weer een cyclus dat was de media vergeten te vertellen

    Maak je geen druk...

    :(:|:O


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."