• Oké, dit is echt raar :'D
    Ik heb al een tijdje last van heel lichte, een beetje bruinachtige (pigment?) vlekken in mijn nek, wat op vuil lijkt, net alsof ik nooit douche ofzo .__. Ik heb mijn huid bijna dood geschrobt, maar het gaat er niet af, geen vuil dus.
    Maar nu heeft hij er een vriendje bij gekregen. Of zeg maar gerust een grote vriend. Vlak onder mijn nek, links, zit het in een cirkel van iets van 5 centimeter (of meer of minder, ik heb het niet opgemeten) doorsnede, net alsof iemand er een zandbal tegenaan heeft gegooid ofzo. En het raarste is nog wel: Het is een deuk. als ik er met mijn hand overheen ga, staat het rechts bol, en links deukt het in. Vet raar.
    Weet iemand wat het is? Ik zat zelf te denken aan bijwerkingen van mijn medicijnen (Purinethol en Remicade), waardoor ik nu ook aften op mijn tong hebt, wat echt fucked up veel pijn doet, maar goed. Misschien dat iemand van jullie toevallig weet wat het is.. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Misschien bijwerkingen en anders even de huisarts raadplegen. Ik zou het echt niet weten.


    your eyes are like stars in the night.

    Naar de huisarts gaan, sowieso.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    Misschien bijwerkingen en anders even de huisarts raadplegen. Ik zou het echt niet weten.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    zulke bruine vlekken kunnen kankervlekken zijn, en als ze groeien moet je die dringend laten verwijderen lievrd.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    zulke bruine vlekken kunnen kankervlekken zijn, en als ze groeien moet je die dringend laten verwijderen lievrd.
    Zo overdreven hoeft ook weer niet


    Today will be Girl's Day party with you~

    Grizzly schreef:
    zulke bruine vlekken kunnen kankervlekken zijn, en als ze groeien moet je die dringend laten verwijderen lievrd.

    Dank je voor het geruststellen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Net zoals de meesten zeggen zou ik, als ik jouw was, naar de huisarts gaan. Wat Grizzly zegt is niet verkeerd bedoeld, ze bedoeld het goed. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Poseidon schreef:
    Misschien bijwerkingen en anders even de huisarts raadplegen. Ik zou het echt niet weten.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    MissNaughty schreef:
    Net zoals de meesten zeggen zou ik, als ik jouw was, naar de huisarts gaan. Wat Grizzly zegt is niet verkeerd bedoeld, ze bedoeld het goed. (;

    Ja, I know, sorry.
    Maar als je al niet al te lang geleden te horen hebt gekregen dat je een chronische ziekte hebt, en iemand komt daar mee aan, dan is het op zich best logisch om zo te reageren denk ik :-P Want bij mij is het niet meer zo van 'Dat zal mij toch niet overkomen', bewust of onbewust.
    Maar daarnaast, ik moet ontzettend vaak bloedprikken, dus als het kanker is hadden ze dat wel gezien denk ik. En het groeit ook niet. Mijn moeder heeft een huidziekte (psoriasis), en die is ook erfelijk, maar dat is anders: Dat zijn rode vlekken en schilfers..

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 20:35 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    sorry sorry sorry! zo bedoelde ik het niet! sorry! ma das gwn t eerste waar ik aan denk, mijn broer had die ook maar die testten gelukkig negatief, meestal is het negatief maar wij noemen die thuis gwn kankervlekken uit gewoonte :X sorry!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Poseidon schreef:
    Misschien bijwerkingen en anders even de huisarts raadplegen. Ik zou het echt niet weten.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Grizzly schreef:
    sorry sorry sorry! zo bedoelde ik het niet! sorry! ma das gwn t eerste waar ik aan denk, mijn broer had die ook maar die testten gelukkig negatief, meestal is het negatief maar wij noemen die thuis gwn kankervlekken uit gewoonte :X sorry!

    Hahaha maak je geen zorgen, het is al goed (: Jij kon ook niet weten dat ik daar op zo'n manier van zou schrikken.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ken ze niet, maar je kan er wel gewoon met je dokter over praten. ^^
    Veel succes


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ken ze niet, maar je kan er wel gewoon met je dokter over praten. ^^
    Veel succes


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik zou toch echt wel naar de dokter gaan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]