• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:24 ]

    Klinkt als een Tom & Jerry spel.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Klinkt als een Tom & Jerry spel.


    Ja inderdaad maar het is geen Tom & Jerry

    Hm, ik had altijd Tom and Jerry - War of the Whiskers en daar kon je ook andere muizen en katten kiezen? De Nederlandse titel is Tom & Jerry - In De Strijd Der Snorharen, misschien is dat 'm toch wel?


    “Love is a contradiction.”

    Arsyn schreef:
    Hm, ik had altijd Tom and Jerry - War of the Whiskers en daar kon je ook andere muizen en katten kiezen? De Nederlandse titel is Tom & Jerry - In De Strijd Der Snorharen, misschien is dat 'm toch wel?


    Het is geen tom en jerry maar het spel dat je noemde lijkt er heel erg op

    Kat en muis spel? Miss


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Meride schreef:
    Kat en muis spel? Miss


    Dat probeerde ik al op google op te zoeken, ook in engels. Ik krijg helemaal geen resultaten :\

    Sorry, maar ik denk inderdaad aan een Tom en Jerry spel. Tom and Jerry: Fist of Fury. Maar ja, ik weet niet of die op de playstation 2 was, want ik had 'm op de computer staan ;3


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    Sorry, maar ik denk inderdaad aan een Tom en Jerry spel. Tom and Jerry: Fist of Fury. Maar ja, ik weet niet of die op de playstation 2 was, want ik had 'm op de computer staan ;3


    Het is geen tom of jerry -,-

    Smileypup schreef:
    (...)

    Het is geen tom of jerry -,-


    Ik zei toch 'sorry'. Nou ja, ik heb tenminste geprobeerd te helpen.


    26 - 02 - '16

    Het is wel Tom en Jerry, want ik heb dat spel ook gespeeld. x)
    Denk dat het deze is?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 15:19 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Marijsel schreef:
    Het is wel Tom en Jerry, want ik heb dat spel ook gespeeld. x)
    Denk dat het deze is?



    Het lijkt heel erg op wat ik bedoel. Maar het is echt GEEN Tom en Jerry :S

    Hm, dan weet ik het niet. Maar dan raad ik je wel Tom en Jerry aan, want die vond ik leuk. x)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik kom door te googlen op spellen met katten en muizen verder nog Mappy Land tegen. Ik zal nog verder zoeken, hoop echt dat je 'm vindt!


    “Love is a contradiction.”

    De Tom en Jerry discussie (Y)


    tiptoe through the tulips...

    IK WEET WELKE HET IS maar ik weet de naam niet meer, ik ga zoeken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."