• Oke ik zat dus te leren, mijn biologie en ik had Tmf op en ineens komen die paar schreewulelijks ervoor, ja slipknot ofzo, en ik zat zo te denken waarom die gasten een masker dragen nou dacht ik, die gasten zijn of zwaar crimineel en worden door de politie gezocht en dragen dus maskers of ze zijn gewoon leijk.. Ja sorry als je fan bent maar ik heb niks met geschreeuw..

    vat het alsjeblieft niet verkeerd op.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Muhaa x'D
    Ik weet ook niet wáárom ze die ophebben. Ik let op die Muziek x'D [/beetje fan]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Gheghe, ze kunnen het toch neit gewoon mooi vinden..?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Misschien willen ze apart zijn ofzo??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Wat maakt het uit? :') Als hun die dingen op willen, prima toch?
    De muziek moet je gwoon van houden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vond psychial of hoe het ook noemde eigenlijk wel goed, maar jah dat is mijn muzieksmaak dan ook he
    Euhm en die maskers die hebben volgens mij iets te maken met dat liedje, of ze vinden het mooi
    Maar euh er is toch een jonge opgepakt die mensen vermoord had en zo'n masker als de gene van slipknot aan had??


    Live life limitless.

    :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    die heersen gwn en als je hun muziek al geschreeuw vind dan moet je eens een album van Behemoth horen daar komt er VEEEL meer gesgreeuw voor, gwn zodat je het weet

    Slipknot is gewoon hipxD
    njaa ze doen het gewoon omdat ze de maskere leuk vinden en het geschreeuw hebben meer bandjes maar die andere bandjes vind ik dat dat erger is. Tis toch ook hetzelfde bij bill waarom doet hij zijn haren omhoog niet dat ik daar problemen mee heb(H)_(H)

    Ja oke daar heb je een punt


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    mss zetten die maskers op zodat die ook nog gwn buiten kunne komen..:P


    Everything will be okay in the end. If i'ts not okay, i'ts not the end.

    IK WEET WAAROM ! =D
    Hebbik ergens gelezen :

    De drummer zat tijdens een repetitie met een clownmasker op en de anderen vonden dat zo 'cool' dat ze er ook 1 opzetten .

    =)

    Ik hou ook niet zo van h'n muziek .
    Ik ken trouwens maar 1 liedje =D

    X


    /

    IK HOU VAN SLIPKNOT <33 En die maskers dragen ze om niet herkend te worden met al die paparazoo >.<

    Dus daarom :D


    bla bla bla

    Ik vind ze geniaal. Eerst vond ik ze doodeng, en was ik er van overtuigd dat als ik ze tegen zou komen, jankend weg zou rennen, maar nu vind ik het wel wat hebben. Ik denk dat die maskers gewoon bij hun stijl horen, en is om te shockeren of zo. Ze zijn niet gezocht door de politie, want ze staan ook maskerloos op internet en youtube. n_n


    blame the bully.

    ik heb het oo kniet zo met dat soort muziek,me vriendin wel x'D


    don't Worry...Be gay.

    Wel geinig, die maskers en ze maken vet coole muziek. Ook handig dan , voor die paparazzi

    en trouwens, al ze ze nu af zouden doen zou er waarschijnlijk een heleboel mensen niet meer 'fan' zijn, (ookal ben je fan voor de muziek)

    Dààrom deed Lordi zo'n mislukte poging om hun na te bootsen (vind ik)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]