• Hey.

    Ik kan echt niet meer. Ik heb last van migraine en ik heb het nu al voor de 6e keer deze week. Ik word serieus gek.

    Wie weet nog iets waardoor je het minder krijgt, want ik kan er echt niet meer tegen.

    x

    Jaah je moet vroeg gaan slapen of naar de dokter gaan om medicijnen te vragen. Echt ga vooral naar de dokter die kan je helpen.

    meestal krijg je dat door; te druk maken, te veel stress, slecht voelen, oververmoeid.

    Denk is lekker een dagje aan jezelf.. ook al is school net begonnen meld je ziek en doe een dagje leuke dingen.. gewoon voor jezelf.. muziek luisteren een film kijken, wat lekkers eten.. als het dan nog niet minder is.. of je voelt je nog niet beter.. misschien moet je dan naar de dokter voor medicatie?

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb het soms 5 keer per dag dat ik duizelig of het zwart voor me ogen krijg:S

    hoofd goed koel houden en voor al blieven liggen. en probeer aan dingen te denken die je de migraine doen vergeten


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik ben al super vaak naar de dokter geweest. Dan moet ik bloedprikken, maar dan kunnen ze daar niks aan zien. Ik ben bij een kinderarts geweest. En bij 6 andere dingen. Niks helpt.

    Kutzooi.

    NIET LEZEN!! Echt!! Als je leest krijg je meer last ervan en dat zijn men pa en hij kan het weten want zijn vader dus mijn opa was 1 van de beste dokters vroeger van een ziekenhuis. Dus niet te veel lezen en voor de rest geen dranken met suiker nemen en rustig aan doen en niet rennen,en anders ijs.

    Veel rust krijg ik ook niet. Elke dag van 8 tot 4 naar school. Behalve dinsdag. Dan moet ik van 8 tot 1. En dan heb ik ook nog huiswerk.

    Lieford, je moet naar de dokter gaan voor het verergerd! Wie weet kan je dan gewoon niet meer in het daglicht lopen omdat het zo'n focking pijn doen. Ik raad je het écht aan, ga naar een dokter!

    Oké, dankje. :')

    Mijn moeder zegt steeds dat ik niet te veel achter de computer moet, geen chocola meer eten, niet veel tv meer. Allemaal gedaan helpt niet. En toch moet ik me er steeds aan houden. :S

    op vaste tijden eten helpt ook,,als je bijvoorbeeld onregelmatig eet of te weinig dan vergroot je de kans op een aanval volgens mij


    Why don't you break my heart

    dokter?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    me moeder heeft ook wel eens migraine
    doe dan een zonnebril op
    en ga even slapen
    misschien wordt het dan minder

    maarja
    veel beterschap