• het is het jaar 2150,
    de mensen worden door een buitenaardse bevolking onder de grond gejaagd.
    Als Sam Whinter achtien wordt, word hij gekozen om mee te doen aan een experiment om het leven boven de grond te verkennen, maar niemand heeft het ooit na kunnen vertellen. Hij weet niet dat hij degene is die zonder moeite de taal van de bevolking kan verstaan en spreken. Niet alleen hij maar ook andere kennen de taal. Zij waarvan ze dachten dat ze dood waren.
    Hun leven veranderd totaal door deze wezens en keert zich de rug om naar de mensen om deze wezens te helpen.

    Na een tijdje te hebben geprobeerd om een trailer te maken voor Angels amongs demons is het me niet echt gelukt, aangezien ik er toch niet aan schrijf, daarbij wil ik zo graag een trailer maken voor een van mijn verhalen en kwam op het idee om een trailer te maken voor Sci Fi story,

    De titel zegt het eigenlijk al wat voor een genre het is.

    Wat ik al heb is:

    Prometheus
    city of ember
    terra nova


    Ik moet nog een aantal films dat past bij deze genre of bij het verhaal.

    Bovenaan de samenvatting.

    Ik hoop dat hierbij geholpen kan worden.

    Sci Fi story

    Hier het verhaal.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 19:09 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik zou zeggen gebruik Supernatural.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Festus schreef:
    Ik zou zeggen gebruik Supernatural.


    Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. :'D Heel veel engelen, demonen en andere wezens.


    Sowieso moet je waarschijnlijk gewoon even kijken naar fantasyseries of -films. In Buffy the Vampire Slayer heb je zoals de naam al voorspelt vooral veel vampiers, maar ook andere duistere wezens en wat scenes met heksen die je misschien wel zou kunnen gebruiken, zoals wanneer Willow slecht wordt uit wraakzucht. Daarvan zul je vast wel behoorlijk wat clipjes op YouTube kunnen vinden. Je zou ook eens kunnen zoeken naar Anya, die in de serie een demon was. In BtvS zitten heel veel vrouwelijke personages met bovennatuurlijke krachten, al hebben Willow en Anya waarschijnlijk wel de meest visueel indrukwekkende scenes.



    Andere series waar je misschien stukjes van zou kunnen gebruiken zijn bijvoorbeeld The Vampire Diaries, Angel, Sleepy Hollow, Charmed of zelfs Merlin. Wat films betreft zou je gewoon eens trailers kunnen kijken voor allerlei horror- en fantasy-achtige dingen. Ik weet behalve Supernatural niet veel dingen te verzinnen met engelen erin, maar ik heb wel een iMDb lijst van "Movies with Angels" gevonden, dus misschien heb je daar iets aan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. :'D Heel veel engelen, demonen en andere wezens.


    Sowieso moet je waarschijnlijk gewoon even kijken naar fantasyseries of -films. In Buffy the Vampire Slayer heb je zoals de naam al voorspelt vooral veel vampiers, maar ook andere duistere wezens en wat scenes met heksen die je misschien wel zou kunnen gebruiken, zoals wanneer Willow slecht wordt uit wraakzucht. Daarvan zul je vast wel behoorlijk wat clipjes op YouTube kunnen vinden. Je zou ook eens kunnen zoeken naar Anya, die in de serie een demon was. In BtvS zitten heel veel vrouwelijke personages met bovennatuurlijke krachten, al hebben Willow en Anya waarschijnlijk wel de meest visueel indrukwekkende scenes.



    Andere series waar je misschien stukjes van zou kunnen gebruiken zijn bijvoorbeeld The Vampire Diaries, Angel, Sleepy Hollow, Charmed of zelfs Merlin. Wat films betreft zou je gewoon eens trailers kunnen kijken voor allerlei horror- en fantasy-achtige dingen. Ik weet behalve Supernatural niet veel dingen te verzinnen met engelen erin, maar ik heb wel een iMDb lijst van "Movies with Angels" gevonden, dus misschien heb je daar iets aan.


    Bedankt dat zou echt helpen


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik hoop dat er hierbij geholpen kan worden.


    Vampire + Servant = Servamp