• !!!NEW DRINKING WARNING, JUST RELEASED!!!:
    Vodka & Ice will ruin your kidneys. Rum & Ice will ruin your liver. Whiskey & Ice will ruin your heart. Gin & Ice will ruin your brain. Pepsi & Ice will ruin your teeth. Apparently Ice is not good for you!!! Warn all your friends to lay off the Ice!!

    ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Phaha ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Sjongejonge, de humor is hier bij veel ver te zoeken zeg :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Hahaha ik moest hier serieus hard om lachen :'D


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    :X


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Im gonna die Ö

    Hehehehe.


    Your make-up is terrible

    Made my day. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Taize schreef:
    Hahaha ik moest hier serieus hard om lachen :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Loooooooooool hahahaha. Bad hha


    Alleen maar tranen van geluk

    Sadistic schreef:
    Spread the message, you can save a life. ;D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    I see what you did there :Y)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik kan begrijpen dat sommigen dit grappig vinden, maar ik zie alles behalve de grap er van in. Dingen als dit zijn niet echt grappig als mensen om je heen zich letterlijk kapot hebben gedronken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    Ik kan begrijpen dat sommigen dit grappig vinden, maar ik zie alles behalve de grap er van in. Dingen als dit zijn niet echt grappig als mensen om je heen zich letterlijk kapot hebben gedronken.


    Dan vind ik het nog steeds grappig, om eerlijk te zijn.x;


    everything, in time

    Void schreef:
    (...)

    Dan vind ik het nog steeds grappig, om eerlijk te zijn.x;


    Mijn vader was een zware alcoholist, die dankzij zijn verslaving mijn leven verpest heeft en dankzij de verslaving uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd. Geloof me, dan is het niet grappig meer (krul)

    Geen aanval op jou ofzo, wil gewoon even mijn standpunt duidelijk maken ^^ Ik kan begrijpen dat anderen dit wel grappig vinden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ecanus schreef:
    (...)

    Mijn vader was een zware alcoholist, die dankzij zijn verslaving mijn leven verpest heeft en dankzij de verslaving uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd. Geloof me, dan is het niet grappig meer (krul)

    Geen aanval op jou ofzo, wil gewoon even mijn standpunt duidelijk maken ^^ Ik kan begrijpen dat anderen dit wel grappig vinden.


    Oké, dan is het niet grappig. Ik dacht dat je meer vrienden bedoelde, die zich maar lam blijven zuipen.
    Sorry daarvoor!(:

    Ik vatte het ook helemaal niet op als een aanval hoor, als je het zo zegt klinkt het immers meer dan logisch.


    everything, in time