• Zeiktopic! Als je geen zin hebt om te lezen, klik dan maar weg.

    dat mijn nieuwe klas me helemaal niet moet. Vorig jaar deden ze de hele tijd rot tegen me, en ik werd er gewoon ziek van. Ze konden gewoon niet normaal doen, en aangezien er nogal veel trutjes bij ons op school zitten die hetzelfde niveau als mij doen, en die doen sowieso al gemeen tegen me, ik ben echt bang dat het nu weer hetzelfde als vorig jaar word..

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 16:29 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Een kwestie van negeren en tijdens de les je op de les consenteren. In de pauze kan je bij je vrienden zitten.
    Dat heb ik ook gedaan in de 4e en ik haalde hele goede punten. Het werkt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    weet je ook wat je dan fout doet?


    <3

    wat irritant, zoiets heb ik ook


    You can't not look cool with a crossbow.

    hortons schreef:
    weet je ook wat je dan fout doet?

    Ik doe niks fout, ik probeer gewoon vrienden te maken, zoals iedereen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ach, veel succes & ik hoop dat alles goed zal gaan :3 Ik ga nu ook naar een nieuwe school waar ik niemand ken, dus dat wordt ook even wennen;


    Olive

    Wees niet bang. Dat was ik ook toen ik zonder vrienden naar de 2e ging (ik ging naar Gymnasium en mijn vrienden niet).
    Ik kon gewoon in de pauzes bij hun staan en uiteindelijk viel mijn klas best mee.


    Happy Birthday my Potter!

    Wees gewoon jezelf en die trutjes negeren.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik had vorig jaar ook 2 zeikwijfen in mn klas en die zaten me ook de hele tijd te irriteren en mn vriendinnen enzo
    maar ik ben van ze af
    ik was ook bang dat ik weer in zo'n kut klas kwam, maar dat viel echt mee en mijn klas is nu echt super leuk gewoon!


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ze negeren is inderdaad vaak wel een goeie oplossing. Dan is de lol voor hun er vanzelf wel af. (:

    Hetzelfde hier (:
    Ik had ruzie met vriendinnen en ik stond er toen helemaal alleen voor. Zij waren met drie en stookten iedereen tegen mij op, al hun kwetsende opmerkingen maakten me ook ziek. Ik was zo opgelucht dat ik naar huis kon om 4uur. Dusja, ik zie ook op tegen school.
    Maar je moet ze gewoon negeren & vooral niks terug zeggen, dan gaan ze nog erger doen. En laten zien dat het je niks kan schelen, ookal is het wel zo.

    Authors schreef:
    Ach, veel succes & ik hoop dat alles goed zal gaan :3 Ik ga nu ook naar een nieuwe school waar ik niemand ken, dus dat wordt ook even wennen;


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zit je weer bij dezelfde kinderen in de klas dan, of zit je in een andere klas?
    Als ze allemaal zo stom tegen je doen kan je ze idd negeren maar dat lijkt me niet echt fijn, maar misschien kan je wel overplaatsing naar een andere klas aanvragen? Ik weet alleen niet of ze daaraan doen bij jou op school?
    En als het er maar een paar zijn die zo stom doen, gewoon aan de andere kant van die kinderen gaan zitten en proberen een gesprek te beginnen met een paar meiden die wel aardig lijken!
    Ik hoop dat het goed komt! Succes! (flower)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...