• Nou ik praat met zo een meisje van uit het 3de klas in de basisschool. & euhm, ik vind het best wel fijn om nog zo is met haar te praten want ze was vroeger tenslotte mijn beste vriendin. Vinden jullie dat ook niet leuk dat jullie zo met iemand van vroeger praat en dan zo over de momenten die jullie dan hadden erover te praten?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 12:27 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik had enkele maanden terug een klasreünie van de lagere school. Niet iedereen was er, maar was echt leuk om sommige mensen terug te zien die je in 6 jaar amper gezien hebt. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Alleen als ik met aardige mensen praat van vroeger, want de meeste van mijn basisschool, waren echt een stel rotkinderen :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Nee, want mensen van vroeger blijken altijd bitches of tutjes te zijn geworden en lopen me straal voorbij.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Eh nee. Aangezien ik in het lager gepest werd, mijd ik die mensen zoveel mogelijk.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Al die mensen spreek ik niet meer. Zij zijn naar school gegaan in ons minidorpje terwijl ik naar de stad ben gegaan en daardoor ben ik een soort van buiten de groep gevallen. But I don't care, het is geweldig op mijn school en ik zou voor geen goud terugwillen. Er is nog maar één meisje waar ik contact mee heb, maar die woont praktisch gezien naast me. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    ja, over hoe belachelijk de schoolfeestdansjes waren en hoe cool we het toen vonden :Y)

    Defensive schreef:
    Nee, want mensen van vroeger blijken altijd bitches of tutjes te zijn geworden en lopen me straal voorbij.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Op de basisschool van mij zat maar één iemand met wie ik goed overweg kon, en dat is mijn beste vriendin. Maar soms is het wel leuk om iemand tegen te komen en dan te vragen hoe het gaat enzo - maar veel goede herinneringen heb ik niet daar.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    De meeste mensen van mijn lagere school zitten nu in mijn jaar. :p

    Ik spreek bijna niemand meer. Maar ik werk sindskort en daar werkt een oude vriendin van me. Dus dat is wel heel gezellig (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Soms, want meestal zijn mensen erg veranderd en dan klikt het niet meer zo goed.


    All was well.

    Nee, als ik ooit iemand uit de basisschool ontmoet, ga ik zonder een woord te zeggen weg.

    Dit herken ik haha. Ja, dat vind ik heel leuk zelfs. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.