• Mijn ouders.
    Echt ik was aan het trampoline springen en ik wilde mijn zus mijn nieuwe trucje laten zien. Wil ik net beginnen gooit de vriend van mijn zus een balletje naar me toe. Dat kan ik nog wel begrijpen want we zitten elkaar al de hele avond elkaar te bekogelen. Wil ik het opnieuw proberen gooit mijn pa zomaar in het niets naar mij het balletje.
    Dus ik riep kei hard: 'Hou toch op.'
    Komt mijn moeder de keuken uit: 'Sarita, hou op met dat gegil.'
    Dus ik zei boos: 'Rot op.'
    Dus mijn moeder gelijk helemaal over de zeik: 'Pardon.'
    Dus ik zei bijdehand: 'Jaja naar mijn kamer ik weet de weg.'
    Loop ik de tuin uit zegt mijn vader opeens: 'Ja en waarom las ik vanmorgen een tweet van jou om 4 uur.'
    Mijn antwoord was daarop: 'Omdat ik om vier uur heel toevallig wakker was geworden.' Mijn vader geloofde me niet terwijl ik de waarheid sprak. Kom ik langs mijn moeder zegt ze opeens: 'Ja en tot hoe laat zat jij gisteren nog achter internet.'
    Grr, ik kan ze zo niet uitstaan he.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dudley schreef:
    Mijn ouders zijn veel erger. (cat)
    Ze hebben speciaal een twitter aangemaakt zodat ze me in de gaten kunnen houden... En mijn mobiel wordt ook regelmatig gecontroleerd. En ik heb ze één keer geblokkeerd... Nou, toen waren de poppen aan het dansen. Ik was een slechte dochter, want ik verborg zogenaamd dingen voor ze.
    Blablabla. Bah, altijd dat controleren, ik word er gek van! Volgend jaar kan ik eindelijk weg! Thank god...

    Ik zou dan echt zo zeggen van: 'De volgende keer als jullie gaan neuken, kom ik er naast zitten en kijken. Jullie verbergen toch geen dingen voor mij?' (cat)


    Let it come and let it be

    Bohemian schreef:
    You haven't met my mother -.-'

    Bohemian schreef:
    You haven't met my mother -.-'


    I feel guilty after every bite I take.

    DarkReunion schreef:
    Ik ken het --'
    Als er 1 ding is dan krijg je er meteen meer bij..


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    DarkReunion schreef:
    Ik kent het --'
    Als er 1 ding is dan krijg je er meteen meer bij..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meet my mom and be happy with yours


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bohemian schreef:
    You haven't met my mother -.-'


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Genius schreef:
    Uh.. ik snap niet wat de ergernis is. Zo zijn ouders :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Pemberley schreef:
    Meet my mom and be happy with yours


    Olive