• Ik ben niet schattig maar Pemberley en Renervatio Yo en Em :3 dus zeggen van wel En Chay en Renee ook maarja ik zeg niet wie allemaal das een te lange lijst
    Maar ik ben niet schattig D:
    Kunnen jullie dat tegen hun zeggen please :3


    Niet schattig hea?

    [ bericht aangepast op 30 nov 2011 - 20:36 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik snap niet waarom je jezelf genoodzaakt voelt er een topic over te maken ?
    Maar anyways, ik vind je best wel schattig hoor.


    None but ourselves can free our minds.

    Drarry schreef:
    Je bent inderdaad niet zo heel schattig, nee. :]

    Nee. En het is eigenlijk best wel triest dat je naar complimentjes aan het vissen bent.


    Rated by prejudice.

    Serieus ? Zo'n topic ?
    En btw ik vind geen ene persoon 'schattig'


    Stop wishing, Start doing..

    nope, not cute

    Ik was net van plan om te zeggen dat je de meest onschattige persoon op aarde bent maar ... dan vermoord Em me vast.
    So ... ik loop gewoon weer weg uit de topic, okay?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Convicted schreef:
    Nee. En het is eigenlijk best wel triest dat je naar complimentjes aan het vissen bent.

    Hahaha! Wauw, dit is gemeen!
    *Singing the "Why u so mean?"-song*. (krul)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 21:57 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Hobbelpaard schreef:
    Nee, je bent niet schattig, inderdaad.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Masai schreef:
    Nee je bent niet schattig.

    Dit is schattig:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Convicted schreef:
    Nee. En het is eigenlijk best wel triest dat je naar complimentjes aan het vissen bent.

    Finally, iemand die me begrijpt!


    Let it come and let it be

    Captain schreef:
    (...)
    Hahaha! Wauw, dit is gemeen!
    *Singing the "Why u so mean?"-song*. (krul)

    Het is de waarheid. Net zoals dat mensen op Facebook/Hyves een map aanmaken met de naam 'Ugly me' of iets dergelijks, maar er toch een stuk of twintig foto's van henzelf instaan. Het irriteert me gewoon dat mensen hopeloos op zoek zijn naar de goedkeuring van anderen.


    Rated by prejudice.

    Convicted schreef:
    (...)
    Het is de waarheid. Net zoals dat mensen op Facebook/Hyves een map aanmaken met de naam 'Ugly me' of iets dergelijks, maar er toch een stuk of twintig foto's van henzelf instaan. Het irriteert me gewoon dat mensen hopeloos op zoek zijn naar de goedkeuring van anderen.

    Nou moet ik eerlijk zeggen, dat ik dolgelukkig zou zijn met goedkeuring van anderen. Maar ik ga het niet afdwingen op die manieren, nee. Dat isg ewoon sterves irritant, ja :'D


    Let it come and let it be


    DIT is schattig! ;p


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Convicted schreef:
    Nee. En het is eigenlijk best wel triest dat je naar complimentjes aan het vissen bent.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hobbelpaard schreef:
    Nee, je bent niet schattig, inderdaad.


    I love you Tim