• Wie van jullie geeft mij een spoedcursusje flirten?
    Ik kan namelijk helemaal NIET flirten.
    Ik wil het toch graag voor donderdag leren. Er is namelijk een best wel hele leuke jongen bij mijn judo vereniging gekomen, maar ik ben veel te verlegen om te flirten of zo. Toen hij langs me liep keek hij me gewoon aan en ik kon niet eens terug kijken(ik kan sowieso niet iemand aankijken als iemand me in de ogen kijkt en niet tegen me praat). Als mijn hoofd al niet rood was van het judoën dan daar wel van.

    Dus wie geeft me een cursus flirten voor dumies?

    Edit:
    Zo als belooft de details:

    Hij...was er niet. Wat heb ik daar nu aan, was ik er helemaal klaar voor was hij er niet. Zucht.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2011 - 14:53 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Voor sommige mensen is deze hulp al te laat.. (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    Voor sommige mensen is deze hulp al te laat.. (no_chears)

    Hoezo?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Hoezo?

    Nou, haha. Al die tips die ik hier lees, ga ik echt niet uitvoeren :'D Want ik ben een chicken en ik heb gewoon geen vertrouwen in jongens. :W


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weirwood schreef:
    (...)
    Nou, haha. Al die tips die ik hier lees, ga ik echt niet uitvoeren :'D Want ik ben een chicken en ik heb gewoon geen vertrouwen in jongens. :W

    Ik ben ook veel te bang om het merendeel te doen. Maar ja door judo moet ik soms wel met hem in contact komen.
    Niet alle jongens zijn slecht, je moet alleen heel goed zoeken. Net als met appels, de beste hangen helemaal bovenaan en zijn moeilijk te bereiken.

    Ik ga trouwens echt zo hard lachen als hij een vriendin/vriend heeft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Je bent lekker op dreef, zeg
    Ik weet wel wat leuke bewegingen die best intiem zijn...

    @Uneventful
    Haha, goeie

    Ik weet :9~
    Als ik dat zo hoor ben je er helemaal klaar voor! En natuurlijk vertel je mij alle details achteraf :9~


    Let it come and let it be

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Ik ben ook veel te bang om het merendeel te doen. Maar ja door judo moet ik soms wel met hem in contact komen.
    Niet alle jongens zijn slecht, je moet alleen heel goed zoeken. Net als met appels, de beste hangen helemaal bovenaan en zijn moeilijk te bereiken.

    Ik ga trouwens echt zo hard lachen als hij een vriendin/vriend heeft.

    Ik weet dat ze niet allemaal slecht zijn :'D Het is meer dat ik snel geneigd ben te denken dat de gevoelens niet oprecht zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Ik weet :9~
    Als ik dat zo hoor ben je er helemaal klaar voor! En natuurlijk vertel je mij alle details achteraf :9~

    Natuurlijk, ik kan niet wachten tot donderdag(als hij komt).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Weirwood schreef:
    (...)
    Ik weet dat ze niet allemaal slecht zijn :'D Het is meer dat ik snel geneigd ben te denken dat de gevoelens niet oprecht zijn.

    Ja, dat heb ik ook. Mooie woorden doen mij daarom ook haast niks, 't zijn de daden die voor mij belangrijk zijn. Maar goed, mijn tante zegt dat je op een gegeven moment iemand tegenkomt en zegt: ja, dat is 'm. Maar het is alleen in mijn geval nog niet gebeurd en ik vrees dat het d'r inderdaad op aan komt om iedereen die niet aan m'n eisen voldoet af te wijzen en te wachten op degene die er wel aan voldoet. Sigh. Dat gaat nog even duren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Storytime schreef:
    (...)
    Natuurlijk, ik kan niet wachten tot donderdag(als hij komt).

    Een beetje laat maar hier dan de details:
    Hij...was er niet. Wat heb ik daar nu aan, was ik er helemaal klaar voor was hij er niet. Zucht.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Veel oogcontact, misschien een knipoogje?


    26 - 02 - '16

    Maak eerst oogcontact, dan weetje of die gene ook interesse heeft in jou.


    The least you can do is say that you're sorry..

    PureObsessed schreef:
    1. Het draait allemaal om houding. Wees zelfverzekerd en neem risico's. Zorg dat je een positieve uitstraling hebt en toon enthousiasme. 2. Wees geen passief 'wacht-maar-af' meisje. Neem het initiatief en begin een conversatie. Een eenvoudig ‘hallo’ is goed genoeg als opening. Wees humoristisch, natuurlijk en blijf cool. Je kunt praten over de plek waar je op dat moment bent, de mensen, vraag naar interessegebieden en onderzoek of je een gezamenlijke interesse hebt om over te praten. 3. Gebruik zijn naam als je tegen hem praat. Een mens voelt zich daar goed bij en het voegt een persoonlijk aspect aan het gesprek toe. Gebruik ook zijn naam als je hem gedag zegt. 4. Heb plezier met jezelf. Wees speels, luchtig en spontaan. Een vrouw die plezier heeft met zichzelf is aantrekkelijk en charmant. 5. Als je vaak niet weet waarover je zou moeten praten, zorg dan dat je wat hulpstukken (afhankelijk van de gelegenheid) hebt. Je kunt ongewone sieraden dragen, een exotisch geurtje, een designer tas, een interessant boek of tijdschrift, honden of kinderen. 6. Ga dichterbij de persoon staan waarin je geïnteresseerd bent. Het zou een natuurlijke beweging moeten zijn als je praat op een zachte, geanimeerde toon. 7. Luister en wees oprecht geïnteresseerd in wat hij zegt. Iedereen vindt het heerlijk om gehoord te worden, en dit zal hem zeker naar je toe trekken. 8. Maak onderbroken oogcontact. Kijk hem een paar seconden intens in de ogen voordat je weer wegkijkt. Vermijd absoluut staren. 9. Aarzel niet hem te complimenteren. Het is de manier om het groene signaal te geven, maar je complimentjes moeten wel gemeend zijn. Als jij een compliment krijgt is het 't beste om simpel 'dank je' te zeggen, samen met een glimlach. 10. En vergeet niet dat je meest natuurlijke aantrekkingskracht een lach is. Een lach reflecteert welkomheid en warmte. Het zegt "ik ben geïnteresseerd in jou." Dit doet het 'm zeker!


    Beste uitleg!

    Storytime schreef:
    (...)
    Een beetje laat maar hier dan de details:
    Hij...was er niet. Wat heb ik daar nu aan, was ik er helemaal klaar voor was hij er niet. Zucht.
    `

    aww, dat is egt balen :(

    misschien de volgende keer ?? :D

    Most inportant: jezelf blijven:)
    En verder de truckjes van de mensen boven mij ^^
    Goodluck!


    I solemny swear i am up to no good

    Gewoon niet flirten, want als hij je echt leuk vindt, dan gaat hij voor de real: jij en niet de flirtie: jij.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.