• Ik geef geen uitleg want dan kan je gewoon voorspellen wat er gaat gebeuren. Sorry daarvoor maar dan loopt het verhaal gewoon stuk. Ik zoek dus rollen voor mijn verhaal die geen titel heeft. Graag rollen van meisjes en jongens, je mag zelf verzinnen, maar als je erbij zet met wie hij/zij heeft dan is het zinloos want er komen wel stelletjes maar die ga ik zelf verzinnen. Dit moet je invullen:

    Naam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum:
    Afdeling en reden:
    Familie:
    Karakter:
    Uiterlijk(Beroemd iemand en erbij zetten welke) :
    Bloedsoort:
    Werk van ouders:
    Trouw aan:
    Toverstok en patronus(met reden!) :
    Extra:


    Alvast bedankt en ik zoek ongeveer 10 personages uit elke afdeling(Het kunnen meer worden).

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 13:24 ]


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Naam:Radolf
    Bijnaam:Dolf
    Achternaam: Chann
    Volledige naam:Radolf Mutt Chann
    Leeftijd en geboortedatum:16, 05-12
    Afdeling en reden:Griffoendor, hij is dapper, slim en durft veel te doen. soms heeft hij wat afwijkingen naar zwadderig door zijn familie, maar hij blijft een trouwe grifoendor.
    Familie:hij heeft geen bekende familie en is halfbloed.
    Karakter:hij is rustig maar als iemand hem nodig heeft doet hij er ook alles aan om diegene te helpen, zelfs als hij daarvoor straf krijgt. hij kan het met ongeveer iedereen vinden, zelfs met sommige zwadderaars. hij is ook zeer getalenteerd in muziek en creatief
    Uiterlijk(Beroemd iemand en erbij zetten welke):


    Alex Pettyfer
    Bloedsoort:halfbloed
    Week van ouders:(sorry deze vraag begrijp ik niet
    Trouw aan:zijn vrienden
    Toverstok en patronus(met reden!):[/b]eikenhoud 22 cm met een haar van een weerwolf en een haar van een griffioen, omdat hij aangetrokken is met wolven en het toen al duidelijk is dat hij in griffoendor zou komen. patronus is een wolf omdat hij er naar toe getrokken is en zijn naam dat ook betekend
    Extra:hij is sportief en zit in het zwerkbalteam als beuker. hij is ook er creatief en doet het goed met alle vakken

    Lykos schreef:
    Naam:Radolf
    Bijnaam:Dolf
    Achternaam: Chann
    Volledige naam:Radolf Mutt Chann
    Leeftijd en geboortedatum:16, 05-12
    Afdeling en reden:Griffoendor, hij is dapper, slim en durft veel te doen. soms heeft hij wat afwijkingen naar zwadderig door zijn familie, maar hij blijft een trouwe grifoendor.
    Familie:hij heeft geen bekende familie en is halfbloed.
    Karakter:hij is rustig maar als iemand hem nodig heeft doet hij er ook alles aan om diegene te helpen, zelfs als hij daarvoor straf krijgt. hij kan het met ongeveer iedereen vinden, zelfs met sommige zwadderaars. hij is ook zeer getalenteerd in muziek en creatief
    Uiterlijk(Beroemd iemand en erbij zetten welke):


    Alex Pettyfer
    Bloedsoort:halfbloed
    Week van ouders:(sorry deze vraag begrijp ik niet
    Trouw aan:zijn vrienden
    Toverstok en patronus(met reden!):[/b]eikenhoud 22 cm met een haar van een weerwolf en een haar van een griffioen, omdat hij aangetrokken is met wolven en het toen al duidelijk is dat hij in griffoendor zou komen. patronus is een wolf omdat hij er naar toe getrokken is en zijn naam dat ook betekend
    Extra:hij is sportief en zit in het zwerkbalteam als beuker. hij is ook er creatief en doet het goed met alle vakken



    Oh shit sorry een typefout het hoort: werk van ouders.te zijn.
    Sorry.:$


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Naam: Liam
    Achternaam: Gryfter
    Volledige naam: Liam Ethan Gryfter
    Leeftijd en geboortedatum: 17 23-3
    Afdeling en reden: Gryffindor hij is ridderlijk en heeft veel moet.
    Familie: Liam heeft een jonger zusje van 9, ze is vrij verlegen en vind het moeilijk om contact te leggen. Liam zijn moeder is heler en dat is maar goed ook want Alexis (zijn zusje) heeft een gestelijke handicap. Ze wilt net als dreuzels zijn en wilt niet in magie geloven, ze heeft in haar hoofd een eige wereldje waar ze niet uit wilt komen. Ze kan minuten voor zich uit staren om daarna te vertellen dat ze met haar gedachten vrienden is gaan fietsen en dansen. Liam is er aan gewend maar mensen die haar niet kennen vinden haar als eerste heel raar en vreemd. Alles wat ze in haar wereld je mee maakt in voor de realiteid. Alexis kan het goed vinden met haar moeder en Liam, maar haar vader heeft geen begrip voor haar gedrag. Alexis is het liefste zoveel mogelijk bij Liam.
    Karakter: Liam is spontaan en sociaal, hij praat vrij weinig over zijn thuissituatie. Liam kan het met de meeste mensen erg goed vinden en kan erg koppig en naief zijn. Liam is sportief en speelt dan ook in het zwerkbal team van gryffindor als jager. Thuis speelt Liam het liefste piano, als Alexis boos is of ruzie heeft met haar gedachten vrienden dan speelt hij piano voor haar en word ze rustig.
    Uiterlijk(Beroemd iemand en erbij zetten welke) :


    Liam Payne
    Bloedsoort: puur
    Werk van ouders: Moeder is heler en vader werk op de afdeling van ongepast spreuk gebruik.
    Trouw aan: zijn familie en vrienden.
    Toverstok en patronus(met reden!) : ebbenhout, 27 cm zompelaars kern. Een hond als patronus omdat hij hondstrouw is.
    Extra: dit is een foto van Alexis:

    oke dan beandwoord ik het even
    werk van ouders:zijn vader werkt op het ministerie bij de afdeling Ondersteuningsgroep Weerwolven. zijn moeder is een dreuzel en werkt bij een school als lerares

    Lykos schreef:
    oke dan beandwoord ik het even
    werk van ouders:zijn vader werkt op het ministerie bij de afdeling Ondersteuningsgroep Weerwolven. zijn moeder is een dreuzel en werkt bij een school als lerares


    Oké thnx(flower)


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Naam:alysia , rose
    Achternaam:lopez
    Volledige naam:alysia rose lopez
    Leeftijd en geboortedatum:16 21-08-1995
    Afdeling en reden:slytherin , ze is vaak sluw en gemeen.
    Familie:haar ouders zijn altijd druk met werk. ze hebben een hoge positie.
    ze heeft nog een broertje in griffoendor , maar die haat ze.
    Karakter:
    Uiterlijk:


    naya rivera
    Bloedsoort:volbloed.
    Werk van ouders:ze staan hoog in het ministerie
    Trouw aan:vrienden en familie.
    Toverstok en patronus:kersenhout , haar van terzieler , 16 cm.
    vos , ze is heel sluw.
    Extra:mag ze iets hebben met draco , of blaise (draco liefst).
    maar moet je zelf maar zien.


    El Diablo.


    Naam: Gracie.
    Achternaam: Fields.
    Volledige naam: Grace Elisabeth Fields.
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 24-07.
    Afdeling: Slytherin.
    Familie: Ze heeft geen broers of zussen en haar ouders zijn altijd aan het werk.
    Karakter: Een lief meisje, soms kan ze gemeen zijn. Verder is ze erg koppig.
    Uiterlijk: Donkerblond, bruine ogen en een slank figuur. In haar vrije tijd draagt ze vaak meisjesachtige kleding.
    Bloedsoort: Volbloed.
    Werk van ouders: Ergens bij het ministerie.
    Trouw aan: Ouders.
    Toverstok en patronus: Kersenhout, 24 cm, haar van een Veela (Glamorgana). Phoenix.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Emma
    Achternaam: Jones
    Volledige naam: Emma Mara Jones
    Leeftijd en geboortedatum: 15, 30-07-1996
    Afdeling en reden: Gryffindor, Emma is een erg slim meisje maar over haar moed valt niet te twijfelen en deze eigenschap steekt net iets boven de anderen uit. Dat is de reden dat het Gryffindor is geworden in plaats van Ravenclaw
    Familie: haar moeder Marianne Smith is een hoog begaafde heks en getrouwd met de dreuzel Nick Jones. Emma is gelukkig met haar ouders en trots op haar afkomst.
    Karakter: Emma is een vriendelijk maar moedig meisje, ze staat altijd voor haar vrienden klaar en kan goed hun verhalen aanhoren. Ze heeft wel ontzettend last van ochtendhumeur, dan wil ook werkelijk niemand in haar buurt zijn. En ze verafschuwd de leerlingen uit Slytherin ook al weet ze dat ze geen vooroordeel mag hebben. Ze staat heel open in de wereld en leeft van dag tot dag, ze is niet echt een zweverig type maar houd er wel van om af en toe te fantaseren.
    Uiterlijk:

    Emily Osment
    Bloedsoort: halfbloed
    Werk van ouders: haar moeder werkt op het ministerie van toverkunst als schouwer, en haar vader bij de politie in de muggle wereld
    Trouw aan: dumbledore, vrienden
    Toverstok en patronus(met reden!) : wilg - haar uit de staart van een eenhoorn 23cm, paard omdat het haar lievelingsdier is en ze zich er verbonden mee voelt.
    Extra: Ze heeft een goudkleurige uil genaamd Happy, ze heeft hem zo genoemd omdat ze altijd vrolijk van hem word.


    When you believe your dreams come true

    Naam: Raina
    Achternaam: Calderon
    Volledige naam: Raina Brooke Adrianna Calderon
    Leeftijd en geboortedatum: 16, 12-11
    Afdeling en reden: Gryffindor. Haar ouders zaten allebei in Ravenklauw en hoopte dat hun ontzettend slimme dochter daar ook terecht zou komen. Dit is helaas niet het geval omdat Raina altijd al in Gryffindor terecht wilde komen en door die wilskracht is dat ook gebeurd.
    Familie: Haar vader is een tovernaar, James Calderon. Haar moeder is een heks en heet Rosalind Scott. Ze heeft een oudere broer, Jamie, en dit zit wel in Ravenklauw. Hij is vernoemd naar haar vader.
    Karakter: Zelfverzekerd, intelligent en heeft goed gevoel voor humor. Is vrolijk en perfectionistisch. Koppig en lief. Zorgzaam en zegt wat ze wil. Creatief en avontuurlijk en kan in benauwde situaties heel kalm blijven. Heeft veel wilskracht, staat graag in het middelpunt , heeft een charmante en vlotte manier van doen. Nieuwschierig, actief, erg slim en pikt de leerstof snel op. Betrouwbaar, praatgraag en zegt wat ze denkt.
    Uiterlijk: Miranda Kerr
    Bloedsoort: Volbloed.
    Werk van ouders: Haar vader is een man van daad en werkt op het Ministerie als Verbloemist. Haar moeder is een heks die een eigen makelaardij's bedrijfje heeft aan de Wegisweg.
    Trouw aan: Haar ouders en beste vriendinnen.
    Toverstok en patronus: Haar toverstok en van hulst met het bloed van een drakenhart. Haar patronus is een Gems, een hoefdiertje die heel makkelijk tegen steile berghellingen kan opklimmen. Omdat hij zo'n grote kracht heeft en doorzettingsvermogen is hij Raina's patronus.
    Extra: Ze heeft een heel klein, superschattig katje die ze Reus noemt.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik wil een rol invullen!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Waarom heeft iedereen ouders die bij het ministerie werken? --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    Waarom heeft iedereen ouders die bij het ministerie werken? --'


    Dat vroeg ik me dus ook af en ik denk dat ik dat in de story zal aanpassen anders zit het ministerie propvol.


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    ZivaDavid schreef:
    (...)

    Dat vroeg ik me dus ook af en ik denk dat ik dat in de story zal aanpassen anders zit het ministerie propvol.


    Ik ga ook een rol invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Jules
    Achternaam: Montgomery
    Volledige naam: Jules Jólé Montgomery
    Leeftijd en geboortedatum: Jules is zeventien jaar oud en zit in het laatste jaar op Hogwarts. Ze is geboren op 11 April
    Afdeling en reden: Jules is een pittige jongedame. Ze heeft een uitgesproken mening en laat zich niet snel opzij zetten. Naast dit is ze gemakkelijk in vrienden maken en heeft ze een groot hart, waar plaats is voor iedereen. Ze is erg egoïstisch aangelegd en vandaar dat Hufflepuff automatisch afviel bij haar. Ze is niet per se erg slim en kijkt liever af dan dat ze echt hard zal leren, maar ze heeft genoeg dingen waar ze wel echt hard voor werkt.
    Familie: Jules is een halfbloed heks. Haar moeder is een dreuzel, haar vader een tovenaar. Ze wonen nog gewoon bij elkaar in de dreuzelwereld en leven een vrij normaal leven. Jules schaamt zich er niet voor dat haar moeder een dreuzel is en ook niet voor haar jongere broertje dat hij niet kan toveren. Het leven gaat bij huize Montgomery er vrij rustig aan toe.
    Karakter: Jules is een vrij populair meisje op Hogwarts, omdat ze een goed gehumeurd meisje is dat veel van verschillende soorten humor af weet. Ze heeft eigenlijk wel elke ochtend last van een ochtendhumeur en dan kan je haar beter niet lastig vallen, want dat is een van die moment waarop ze licht geraakt is en doet alsof de hele wereld tegen haar is. Dit werkt ook samen met het feit dat ze zich snel aan iets of iemand irriteerd en snel doet alsof niemand aan haar kant staat. Je zou dus inderdaad wel kunnen zeggen dat Jules zich graag aanstelt en ontzettend veel aandacht houdt, maakt niet uit hoe ze er aan moet komen. Ze doet de gekste dingen om iemand aan het lachen te krijgen, maar ze houdt net zoveel van een lach als van een traan bij iemand. Ze weet namelijk mensen gemakkelijk de grond in te stampen en vindt het helemaal niet erg als iemand zich rot voelt door haar. Maakt dit haar harteloos? Deels wel, ja. Waarom Jules dan zo populair is, is vrij simpel. Ze maakt gemakkelijk vrienden, is spontaan, grappig en schaamt zich niet zo snel. Daarnaast is ze goed gebekt en zal ze het met een grote mond altijd opnemen voor haar vrienden. Je zult Jules eerder bij jongens zien dan bij meisjes, omdat ze meisjes algauw te tuttig vindt. Ze is niet echt bezig met jongens, ze is vooral bezig met zichzelf. Jules voelt zich wel gauw buitengesloten, omdat lang niet iedereen zo'n goede mening over haar heeft. Daarnaast is ze erg gevoelig en zal je haar vrij snel zien huilen, ookal wil ze dat niet. Ze schaamt zich daar dan weer wel voor en verstopt zich het liefste voor de hele wereld op dat moment. Ze denkt sowieso dat ze de hele wereld in haar eentje aan kan en heeft niet eens vrienden nodig, omdat ze denkt dat ze zelf krachtig genoeg is om iedereen te verslaan.
    Uiterlijk:


    Lea Michele
    Bloedsoort: Halfbloed
    Werk van ouders: Zie familie
    Trouw aan: Vooral aan zichzelf
    Toverstok en patronus: Jules' toverstok is gesneden uit beukenhout en is 25 centimeter lang. Als kern is er een druppel van drakenbloed gebruikt. Haar toverstok is vrij donker van kleur en onbuigbaar. Haar patronus is een eend, waar ze zich ontzettend voor schaamt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Romanian schreef:
    (...)

    Ik ga ook een rol invullen. (:


    Bedankt dat is een eer omdat jouw story's amazing zijn. En de rollen die je invult ook amazing zijn!


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad