• De opstand is afgelopen en de rebellen hebben Panem in handen. De winnaars hebben gestemd en er zal nog één hongerspelen komen met kinderen van het capitool.
    Lavenna Snow (Lavy) wist al van te voren dat dit er aan zat te komen en omdat zij het enige kind in de familie Snow is, weet ze ook dat ze mee moet doen. Ze wilt proberen alle tributen te laten stoppen met vechten en de spelen met z'n allen te overleven. De rebellen zijn toch niet harteloos?
    Maar krijgt ze de tributen wel zover en wat als de nieuwe president toch wel harteloos lijkt


    Voor deze story heb ik dus nog 11 jongens en 11 meisjes tributen uit het capitool nodig!
    Meisjes; IIIII IIIII I
    Jongens; IIIII IIIII I

    Er zijn geen rollen meer nodig!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 16:32 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ik ga nu even een jongen voor je maken


    "Ignite, my love. Ignite."


    Naam; Averell Gracie Skylar Raegan
    Leeftijd; zestien
    Geslacht; vrouw
    Uiterlijk; Lichtblonde haren en felblauwe ogen. Ze heeft een slank postuur. Vaak draagt ze meisjesachtige kleding en daarom schatten mensen haar vaak verkeerd in.
    Karakter; Het meisje dat er op het eerste gezicht lief uitziet maar dat niet blijkt te zijn. Ze is over het algemeen gemeen en manipulatief. Als ze wilt, kan ze ook wel aardig zijn. Verder is ze enorm koppig.
    Specialiteit (voor in the Games); Medogenloos, ze kan iemand uitschakelen zonder er nog een keer over na te denken. Ze is nog al sterk voor een meisje van haar lengte.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 22:35 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam; Rich Bokerans
    Leeftijd; 14
    geslacht; Man
    uiterlijk; -kon geen foto vinden- Rich is normaal voor zijn leeftijd en heeft bruin haar die meestal in een kuif staat. Hij is gespierd en heeft een sixpack. Hij mist een vinger. Zijn neus is al drie keer gebroken waardoor hij scheef staat en hij heeft een knobbel op zijn sleutelbeen omdat hij die ook al een keer heeft gebroken.
    karakter; Rich is een vriendelijke jongen man die een klein zusje(10) heeft. Samen met haar heeft hij in de groep gestaan die bekogelt werd toen ze als hek rond het paleis stonden van president Snow. Samen met haar kon hij optijd wegkomen alleen mist hij daardoor een vinger.
    Specialiteit (voor in the Games); Hij is heel sterk en kan heel goed vechten.
    Extra; Rich is smoor verliefd op Enelixa, zijn buurmeisje(14). Een maand voordat de opstand begon kregen ze wat met elkaar en hij is er stuk van als hij er achter komt dat hij haar nooit meer zal zien.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam; Max
    Leeftijd; 16
    geslacht; Man.
    uiterlijk;


    (Hij is gewoon zestien, hij ziet er beetje oud uit sorry daarvoor)
    Hij heeft half lang zwart haar, maar vaak laat hij het ook weer kort knippen, dan heeft hij zulk haar. Hij heeft helder blauwe ogen, hij is smal, maar gespierd. Ieder meisje valt als een blok voor hem, maar hij geeft er niet veel om.
    Hij heeft echt zijn eigenstyl.
    Jared Leto
    karakter; Max is een een rustige jongen, die graag voorzich zelf is.
    Hij kan super vrolijk zijn, maar hij is vaak voor de mensen die hem nodig hebben. Hij heeft een goed hardt.
    Hij kan ineens heel stil wezen en dan is hij in zijn eigen wereldje. Hij is best sociaal, maar in het begin is hij verlegen, maar als hij je leert kennen komt hij los.
    Specialiteit (voor in the Games); Max is goed in pijl en boog en met zwaarden, hij is erg snel en handig.
    Extra; Zijn ouders werkte voor President Snow, daar was hij niet blij mee, hij vond het echt verschrikkelijk om aan te zien, hij had zelfs medelijden met de kinderen die moesten vechten.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Nog 2 jongens!


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    Nog 2 jongens!


    Owh owh owh, mag ik een homo maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    (...)

    Owh owh owh, mag ik een homo maken?


    Natuurlijk! xD


    Happy Birthday my Potter!

    Litwick schreef:
    (...)

    Natuurlijk! xD


    Awesome. Ik begin er zo aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam; Demetrius Ryan Evans
    Leeftijd; Zestien
    geslacht; Man
    uiterlijk; Liam Payne Honingblond haar en bruine ogen. Hij is erg gespierd.
    karakter; Hij is een lieve jongen met een zorgzaam karakter. Als het moet, zal hij overleven en aan zichzelf denken. Dan is hij een echte jager.
    Specialiteit (voor in the Games); Hij is enorm snel en sterk.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 13:37 ]


    Never turn your back on your enemy. ~

    ik heb er een

    naam: michael ore
    leeftijd: 14
    geslacht: jongen
    uiterlijk: zwart haar en blauwe ogen, witte huid, geen gezichtshaar
    karakter: erg aardig en als hij iemand moet vermoorden, dan vermoord hij zichzelf ook een beetje (geestelijk)
    specialiteit: hij is erg intelligent (zo`n beetje als vossensnuit in het eerste deel) en hij heeft een erg sterk immuun systeem waardoor hij nooit ziek word, en hij heeft een sterke overlevings wil
    extra: hij is hetero


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    Kut ik moet gaan. Owh ik zie dat je er al genoeg heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    HeyApple schreef:
    Kut ik moet gaan. Owh ik zie dat je er al genoeg heb.


    Ja, maar als ik het hoofdstuk nog niet af hebt en je levert hem in, kies ik waarschijnlijk wel de homo uit ;)


    Happy Birthday my Potter!

    @litwick
    Dat doe ik vanavond. Ben nu bij een vriendin dinges


    "Ignite, my love. Ignite."