• Hi
    Sinds gisteren zit ik al met een vervelend probleem. Het internet op mijn computer wilt maar niet verbinden. Als het verbindt, dan staat er altijd een geel driehoekje boven met de melding: geen internettoegang. Het is echt irritant en ik weet niet hoe ik het kan oplossen. Het probleem ligt ook niet aan de modem, want op de laptops van mijn ouders en de iPad werkt het internet wel. Hebben jullie misschien een oplossing?
    Zo ziet het er dus uit:




    Bedankt

    Wachtwoord opnieuw invoeren?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb dat probleem ook wel eens, maar dan lost mijn broer het altijd op. Ik heb zelf niet echt een idee hoe hij dat doet :'). Heb je je computer opnieuw opgestart? Dat werkt soms.


    Seasons will change, but I shall remain

    Je zou je wifi netwerkadapter even uit en in kunnen schakelen?
    Dit kan via apparaatbeheer > Netwerkadapters > Rechter muisknop op wireless network adapter > Uitschakelen en dan weer inschakelen. Als het daarna nog niet over is, dan weet ik het niet, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Router opnieuw opstarten, ondanks dat de ipad en andere laptops het wel doen kan het daar wel aan liggen. Soms doet mijn internet het niet van de laptop maar doet het internet van mama haar computer wel. Router uitzetten voor 30 seconden en weer aan doen en er is niks meer mis met je internet als het goed is :-)


    Life is a beautiful struggle

    Ik had daar altijd last van met ziggo en ik kreeg het maar niet opgelost, totdat het zo lang duurde dat m'n ouders de ziggomonteur gebeld hebben en een week later de modem vervangen werd. Toen hebben we een week geen internet gehad :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ok, ik heb (soort van) verbetering. Nu kan ik verbinden met Facebook, Netflix en Youtube en die websites werken perfect, maar met andere websites zoals quizlet en smartschool kan ik helemaal niet verbinden. Echt vreemd! :/