• zeiktopic, als je niet verder wilt lezen, verlaat deze pagina dan.
    Je staat me een paar klassen naast elkaar, en je staat in een soort gymzaal. Er word een vraag gesteld bijvoorbeeld: Ben je ooit gepest door iemand in deze ruimte? En als je dan gepest bent, moet je over een streep stappen. De mensen die niet over de streep zijn gestapt, laten een teken met hun handen zien dat ze respect voor je hebben.
    Het was gisteren op tv, en onze school was erop. Ik moest ervan huilen omdat er mensen tussen zaten waarvan ik niet had verwacht dat dit ze allemaal zou overkomen. Er waren vragen bij waarvan ik zelf ook over de streep ben gestapt.
    - Iemand waarvan ik hou die geen tijd had om met mij samen te zijn.
    - Op school alleen of bang was.
    - Gekleineerd ben.
    - Dat er ooit tegen me is geschreeuwt
    - Dat er door een volwassene is gezegd dat je niet goed genoeg bent.
    - Dat je het huis uit wou.
    - Dat er in de familie alcohol een grote rol heeft gespeeld.
    - Geweld in of rond het huis.

    Ik kan er alleen nog maar om huilen dat me dit allemaal is overkomen..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:45 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Is dat niet If you knew me... van op mtv ? Ik wist niet dat Nederland ook zo'n versie had en onze school zou dat ook eens moeten doen (:

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:42 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ja, ik ken het. Hebben wij op school een keer gedaan, alleen toen faalde het.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ja die ken ik.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Elite schreef:
    Is dat niet If you knew me... van op mtv ? Ik wist niet dat Nederland ook zo'n versie had en onze school zou dat ook eens moeten doen (:

    Ja hier in nederland heet het Over de streep. Maar op mtv heet het If you knew me, idd.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Bij ons is dat niet..

    [ bericht aangepast op 26 aug 2011 - 14:47 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik keek gister voor het eerst, maar is dat elke donderdag? of ook gewoon doordeweeks?


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ik ben van mening dat bijna iedereen met problemen zit. Dus ik vind het niet echt schokkend dat veel mensen over de streep stappen. Life's a bitch.


    -

    Bij ons op school zou iedereen er grapjes over beginnen maken en zo, ik zou niet over die streep durven stappen.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Adrian schreef:
    Bij ons is dat niet..


    Life is a beautiful struggle

    Hier was toch al een topic over?x;

    Maar ja, ik kijk het braaf iedere donderdag. Om de een of andere reden moet ik altijd huilen. :'D
    Maar Challenge Day is zoveel meer dan alleen Overdestreep. Dat willen mensen nog wel eens vergeten. D:


    everything, in time

    Wij hebben het vorig jaar bij ons in de klas gezien. Ik vind het altijd een erg indrukwekkend programma. Ook die op mtv is. Ik zit altijd met een brok in mijn keel te kijken, en zou willen dat wij ook eens zoiets bij ons op school zouden doen. Er zijn namelijk zo veel redenen waarom iemand is zoals die is. En hoe dat gekomen is. Als mensen dat van elkaar wisten zouden we allemaal veel beter met elkaar omgaan.


    Music is the new sex

    Genius schreef:
    Ik ben van mening dat bijna iedereen met problemen zit. Dus ik vind het niet echt schokkend dat veel mensen over de streep stappen. Life's a bitch.


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Iedereen heeft wel wat, duh we zijn allemaal mensen. Ik snap het hele doel van dat programma niet. Ben echt blij dat mijn school dat niet doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MALFOYHEAD schreef:

    - Iemand waarvan ik hou die geen tijd had om met mij samen te zijn.
    - Op school alleen of bang was.
    - Gekleineerd ben.
    - Dat er ooit tegen me is geschreeuwt
    - Dat er door een volwassene is gezegd dat je niet goed genoeg bent.
    - Dat je het huis uit wou.
    - Dat er in de familie alcohol een grote rol heeft gespeeld.
    - Geweld in of rond het huis.

    Ik kan er alleen nog maar om huilen dat me dit allemaal is overkomen..


    Maar heb je nog last van een van de dingen? Ik bedoel, dit sucks echt... oké er word ook wel tegen mij geschreeuwt, maar geweld + alcohol in huis is niet goed.


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Void schreef:
    Hier was toch al een topic over?x;

    Maar ja, ik kijk het braaf iedere donderdag. Om de een of andere reden moet ik altijd huilen. :'D
    Maar Challenge Day is zoveel meer dan alleen Overdestreep. Dat willen mensen nog wel eens vergeten. D:


    They fell in love, didn't they?