• Maandag moet ik dus voor het eerst alleen naar school. Maar dat is dus anderhalf uur met de trein en die gaat om 8.06 of om 8.36. Bij de eerste kom ik dan om 9.36 aan op het station en dan moet ik nog een min of 3 lopen naar school die pas om 10.15 begint of ik kom pas om 10,08 aan. Als er geen vertraging is van de trein.

    Welke van de twee zouden jullie nemen?


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik zou de eerste nemen. Er is best vaak vertraging. Dan ben je zeker optijd.
    Je kan altijd huiswerk gaan maken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De vroegste, je wilt natuurlijk niet laat zijn ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Probleem is, er is geen huiswerk en het is introductie dus is gok er op dat er vet veel mensen te laat komen. En anders kan ik best wel goed rennen :P. te laat zijn op je opleiding is dus geen probleem, je mist alleen een deel van de les, wat toch niet boeiend is :P

    En als ik de vroegste neem ben ik wel meteen 3 kwartier te vroeg. Ik ben niet echt zenuwpees en haat, maar dan ook echt haat wachten. tien minuten maximaal en anders wordt ik gek


    Love sheds light one the darkest of times

    de vroegste, vaak zijn er toch al mensen, van wie de trein ook te vroeg is ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik zou de tweede nemen, als je vertraging hebt houden ze er rekening mee (bij ons tenminste) en anders zeggen ze wel dat je de volgende keer beter een trein eerder kan nemen. En de eerste keer iets te laat zijn maakt niet zo veel uit, toch. Zo zie ik het tenminste.


    As travars

    Seel schreef:
    de vroegste, vaak zijn er toch al mensen, van wie de trein ook te vroeg is ^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    De eerste, dan kan ik tenminste ook gewoon rustig lopen en kun je op school nog even rustig je spulletjes pakken en weet ik veel wat je dan doet. Hoef je je niet te haasten en daar heb ik een hekel aan 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik zou de laatste nemen, maar dat ben ik, kan ik langer slapen, maar dan zou ik wel vaak mogen nablijven omdat ik misschien dan vaak te laat ben.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ga je naar een hogere school (vervolgopleiding doen)? Dan krijg je namelijk geen straf meer ofzo voor te laat komen. Als je aardige/normale leraren/leraressen hebt mag je nog vijf of meer minuten later binnen komen, en zeker op de eerste dag.
    Maar als je het rustig aan wilt doen of als de school/lokaal moeilijk te vinden is, kan je misschien toch beter de eerste keer vroeg gaan.


    As travars

    Soundeffect schreef:
    De eerste, dan kan ik tenminste ook gewoon rustig lopen en kun je op school nog even rustig je spulletjes pakken en weet ik veel wat je dan doet. Hoef je je niet te haasten en daar heb ik een hekel aan 8D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik zou de laatste nemen. Ben je er ten minste niet te vroeg en kun je langer slapen. Als je trein wel vertraging heeft, begrijpen ze dat heus wel! :'D

    Ik heb dit probleem dus ook met de bus, maar ik neem altijd de latere bus. Bij ons op school kun je namelijk een openbaar vervoer-pasje aanvragen, en als je die aan de leraar laat zien wanneer je te laat bent, krijg je geen straf.
    Maar ik weet niet of ze dat bij jou op school ook hebben...?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    De eerste, geloof me het is niet leuk als het secretariaat je kent als de laatkomer. Ze zijn vreselijk irritant.


    All I have in life, is my imagniation.

    Flare schreef:
    Ik heb dit probleem dus ook met de bus, maar ik neem altijd de latere bus. Bij ons op school kun je namelijk een openbaar vervoer-pasje aanvragen, en als je die aan de leraar laat zien wanneer je te laat bent, krijg je geen straf.
    Maar ik weet niet of ze dat bij jou op school ook hebben...?
    haha bij mij ook :'D ik was 1 keer 25 min te laat door de sneeuw :'D en 1 keer 3 kwartier te laat bij kerst viering door de sneeuw :'D


    Shoganai i ne~

    De vroegste !


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.