• Maandag moet ik dus voor het eerst alleen naar school. Maar dat is dus anderhalf uur met de trein en die gaat om 8.06 of om 8.36. Bij de eerste kom ik dan om 9.36 aan op het station en dan moet ik nog een min of 3 lopen naar school die pas om 10.15 begint of ik kom pas om 10,08 aan. Als er geen vertraging is van de trein.

    Welke van de twee zouden jullie nemen?


    Love sheds light one the darkest of times

    Moriarty schreef:
    Ik zou de tweede nemen, als je vertraging hebt houden ze er rekening mee (bij ons tenminste) en anders zeggen ze wel dat je de volgende keer beter een trein eerder kan nemen. En de eerste keer iets te laat zijn maakt niet zo veel uit, toch. Zo zie ik het tenminste.


    None but ourselves can free our minds.

    Als ik met de bus ga heb ik hetzelfde. Dan neem ik meestal gewoon de vroegste en drink nog wat op het station ofzo.

    De 2e, want als je met de trein/bus gaat mag je volgens mij te laat zijn, want de trein/bus kan vertraging hebben :Y)

    In principe zou je best de laatste trein kunnen nemen,
    (ik neem aan dat de school weet dat je van verder af moet komen)
    dus zullen ze het heus wel snappen als je een keer te laat komt door vertraging etc.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Spearss schreef:
    In principe zou je best de laatste trein kunnen nemen,
    (ik neem aan dat de school weet dat je van verder af moet komen)
    dus zullen ze het heus wel snappen als je een keer te laat komt door vertraging etc.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    De eerste paar dagen de vroege, daarna neem je toch wel de late omdat je eigenlijk nie zo vroeg hoeft ;P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    NurseJoy schreef:
    De vroegste, je wilt natuurlijk niet laat zijn ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zou de eerste dag de vroegste nemen. En daarna een OV-Briefje regelen (zo heet dat bij ons geloof ik) Maar ik denk ook dat je prima de tweede kunt nemen als je even een briefje van huis meeneemt.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.