• Mijn vriend is altijd aan het gamen als hij op z'n pc is. Ok no problem, in ieder geval dat was het. Hij wilt altijd gamen, altijd no matter what. Ook als we een belangrijk gesprek hebben blijft hij gewoon gamen. Zelfs toen ik hem twee weken -voor ons is dat lang ja- niet gezien had leek het wel alsof hij gamen belangrijker vond dan mij. Het was de laatste dag dat we elkaar konden spreken omdat hij daarna weer een week weg ging, ging hij gamen en heb ik niet eens een fatsoenlijk 'afscheid' kunnen nemen. Als ik met hem aan het praten ben duurt het voort echt best lang voordat ik antwoord krijg en het begint echt over te komen dat hij gamen belangrijker dan mij vind. Dat heb ik aan hem gevraagd en hij zei dat dat niet zo was. Maar als hij áltijd aan het gamen bent en ik telkens maar op antwoord moet wachten, en dat hij zelfs soms eerder naar huis gaat daarvoor heb ik ook van ja... Wat moet ik hier nou mee? Misschien stel ik me aan, maar na een aantal maanden begint het toch behoorlijk vervelend te worden.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik ben et met je eens, ik zou me er ook dood aan ergeren.
    & ik heb geen tips, aangezien praten niet helpt o-o
    Dan maar, stekker van de pc er uit trekken? en dan praten?

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 13:31 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Confronteer hem met wat je ons nu vertelt en zeg dat je daar verandering in wilt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sudowoodo schreef:
    Ik ben et met je eens, ik zou me er ook dood aan ergeren.
    & ik heb geen tips, aangezien praten niet helpt o-o
    Dan maar, stekker van de pc er uit trekken? en dan praten?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb net gezegd dat ik vind dat het een beetje ongeïnteresseerd over begint te komen als hij telkens aan het gamen is als we aan het praten zijn. Maar ik bedoel dat als ik op de pc zit, en hij ook. Dus ik thuis, en hij thuis.


    your eyes are like stars in the night.

    die moet hulp zoeken die gast is verslaafd o.O


    Shoganai i ne~

    Taize schreef:
    Confronteer hem met wat je ons nu vertelt en zeg dat je daar verandering in wilt.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    BeHuffelpuf schreef:
    die moet hulp zoeken die gast is verslaafd o.O

    Nee hij is niet verslaafd, want hij zit niet te klagen dat hij de hele tijd wilt gamen, en hij kan goed een aantal dagen zonder. (;


    your eyes are like stars in the night.

    Ik kreeg dit terug;
    zal ik voortaan dan maar nooit meer gamen, en wachten op n reactie n dan terug reageeren en dan weer wachten op n reactie ?


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik kreeg dit terug;
    zal ik voortaan dan maar nooit meer gamen, en wachten op n reactie n dan terug reageeren en dan weer wachten op n reactie ?

    Stiekem zou ik zeggen; Doe normaal zo bedoel ik et niet o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    (...)
    Stiekem zou ik zeggen; Doe normaal zo bedoel ik et niet o-O

    Ik zei ook van 'Ik bedoel het niet vervelend'


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik kreeg dit terug;
    zal ik voortaan dan maar nooit meer gamen, en wachten op n reactie n dan terug reageeren en dan weer wachten op n reactie ?

    Ik zou zeggen: Zet je status dan op bezet en meld je af op de msn or sumthin' like that, bespaart je gezanik van mensen like me.
    Dat zou ik serieus zeggen. Ik zou me daar ook de pleures aan ergeren.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen: Zet je status dan op bezet en meld je af op de msn or sumthin' like that, bespaart je gezanik van mensen like me.
    Dat zou ik serieus zeggen. Ik zou me daar ook de pleures aan ergeren.

    Hij staat ook op bezet, maar dan nog heb ik van ja. Meld je dan gewoon af. Hij kan het in ieder geval niet hebben dat ik hem er mee confronteer.


    your eyes are like stars in the night.

    Hij is dan wel niet verslaafd, maar het zal vast niet lang duren voordat hij het word als ik dit zo lees. Het beste blijft de confrontatie. Zeg hem dat je je minder voelt doordat hij alleen maar aan het gamen is en zo weinig tijd aan jou besteed als jullie allebei op msn zijn.
    Zelf ben ik ook een grote gamer, maar als iemand met mij gaat praten sluit ik mijn game meteen af. Friends are more important then some stupid game.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Hij staat ook op bezet, maar dan nog heb ik van ja. Meld je dan gewoon af. Hij kan het in ieder geval niet hebben dat ik hem er mee confronteer.

    Oooh, dus wel haha :']
    Tsja dan kan ik 't wel snappen, hoewel ik 't ook strontvervelend zou vinden.
    Misschien is het een idee om hem echt een keer voor die keuze te gaan zetten, hem de vraag te stellen van: wat vind je nu echt belangrijker? Een paar virtuele gasten neerschieten of je vriendin? Want ik ben d'r nu zo'n beetje klaar mee.
    Ik kan me herinneren dat ik toen ik een relatie had, te subtiel aangaf als ik iets niet goed vond gaan, maar je moet het hard en simpel duidelijk maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Oooh, dus wel haha :']
    Tsja dan kan ik 't wel snappen, hoewel ik 't ook strontvervelend zou vinden.
    Misschien is het een idee om hem echt een keer voor die keuze te gaan zetten, hem de vraag te stellen van: wat vind je nu echt belangrijker? Een paar virtuele gasten neerschieten of je vriendin? Want ik ben d'r nu zo'n beetje klaar mee.
    Ik kan me herinneren dat ik toen ik een relatie had, te subtiel aangaf als ik iets niet goed vond gaan, maar je moet het hard en simpel duidelijk maken.

    Subtiele hints werken niet bij jongens. Daar ben ik zelf ook achter gekomen. Bij ons moet je gewoon direct en duidelijk zijn anders helpt het niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.