• ben ik nu de enige fan die dat niet op youtube volgt?
    Serieus, dat gedoe op yt interesseert me geen moer (ook al ben ik fan) xD

    Ik kijk het wel, omdat het soms echt veel te grappig is

    Ik kijk het wel.. xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    das zo grappig

    Ik kijk het niet. 't Kan me meestal echt niks boeien. Als het heel grappig is staat het hier meestal wel in een topic dus dan kijk ik 't wel soms. Maar verder niet eigenlijk x]


    Mew <3

    ik volg het ook niet hooooor<3

    zonde van mijn tijd, ik heb wel wat beters te doen soals Muziek luisterenxD
    dus je bent niet de enige hooooor


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Soms hebben ze gewoon van die geniale momenten X')
    -Tom, Gustav en Georg die door de gang op een karretje crossen
    -Bill's ass live XD
    -En soms zie je ze gewoon uitkleden Ö genoeg reden voor mij om te kijken dus ^^


    BAM!

    Ik kijk het soms, dus je bent echt niet de enige die het niet volgt =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik kijk het niet. 't Kan me meestal echt niks boeien. Als het heel grappig is staat het hier meestal wel in een topic dus dan kijk ik 't wel soms. Maar verder niet eigenlijk x]

    Hetzelfde verhaal geldt voor mij >.<


    Bored.

    Ik kijk heel soms x ' )


    We'll never be as young as we are tonight

    Soms hebben ze gewoon van die geniale momenten X')
    -Tom, Gustav en Georg die door de gang op een karretje crossen
    -Bill's ass live XD
    -En soms zie je ze gewoon uitkleden Ö genoeg reden voor mij om te kijken dus ^^

    Idd,
    Het is gewoon geniale.
    De uitvinding van de eeuw!
    We mochten zelfs bij Bill zijn prive feestje zijn(:


    The soul needs autumn.

    Ik kijk het altijd(A) omdat ik er eentje zag dat Tom bij een vliegveld werd aangehouden omdat hij bleef piepen bij die poortjes xD
    toen moest hij in zo'n kamertje gaan zitten en toen ij eruit kwam riep hie : ZO! Ze hebben wel 45 minuten lang met mn Pik gespeeld xD'
    en dan Bill en Georg : Whaha ja logisch hij is nogal lang xD
    Dat vergeet ik nooit meer xD
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik kijk het altijd(A) omdat ik er eentje zag dat Tom bij een vliegveld werd aangehouden omdat hij bleef piepen bij die poortjes xD
    toen moest hij in zo'n kamertje gaan zitten en toen ij eruit kwam riep hie : ZO! Ze hebben wel 45 minuten lang met mn Pik gespeeld xD'
    en dan Bill en Georg : Whaha ja logisch hij is nogal lang xD
    Dat vergeet ik nooit meer xD
    Xx

    Welke is dat !
    Ik volg het nog niet zo lang (;


    The soul needs autumn.

    Umm ik heb geen idee welke het ookal weer was :( Maar is al egt wel laaaaaaaang geleden ;)
    Toen ze voor het eerst naar amerika gingen volgensmij maar weet de episode niet meer :S
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Uhmm ik kijk da wel das soms zoo grappig nzo :) Hihi ma vroeger was der zo een site op startspot en daar stond zo altijd het laatste nieuws op van th maar nu vind ik die nie meer:(Weet iemand zo een site fzo? xD

    Xx

    ooit van www.tokiohotel.de gehoord xD
    Daar staat alles wat ze van plan zijn te doen xD
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?