• De stelling van vandaag luidt:
    Leraren mogen niet 1 dag van tevoren een toets opgeven, al zijn het maar 10 woordjes.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Halleluja, eindelijk een stelling naar mijn hart.


    History is not hatred.

    Nee, mag niet.
    Dat is namelijk de reden waarom niemand onze Nederlands leraar mag. (A)


    Life is an art, not a science.

    mee eens
    ook al zijn het 10 woordjes


    everyday is a step higher to the end of the world.

    helemaal mee eens
    ik zit in een klas met een paar stress kippen en als ze horen dat we een toets de volgende dag hebben beginnen te te kakkelen -.-'


    you were born original don't die as a copy

    Mee eens. Ookal zijn het MAAR 10 woordjes, we moeten toch genoeg tijd hebben om ze te leren. Anders schiet je er toch niets mee op._O_


    everything, in time

    Mee eens!
    Alleen doen ze dat bij ons wel. :'C

    Mee eens, bij ons op school moet je het een week van tevoren opgeven.


    Life is hard and then we die

    Tien woordjes vind ik niet zo erg, want dat is gewoon een SO, maar als ze een repetitie een dag van te voren op gaan geven, vind ik niet dat dat kan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens
    veel leuker:D(baby)
    PS dit is geschreven tijdens infokunde ^^


    dress me, i'm your mannequin.

    mee eens !


    Just a simple "I love you" (:

    helemaal mee eens,maar mijn klastitularis M.Vanherck geeft gewoon iedere dag toetsjes van Latijn


    Maak mijn story's bitte/Let's do a peaceXxX

    dat is zoooo waar dat deden ze op mijn oude school bijna altijd k werd er echt zoo stront ziek van!!
    of dan zeggen ze ja een toets pak je pennen maar en dan hebben ze het niet eens opgegeven! en dan zeggen we dat en dan geven ze het niet toe want hun hebben altijd gelijk!!

    kanker zooi

    ~XxxX~jes cindy

    helemaal mee eens (H)

    mee eens [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Mee eens, leraren vergeten soms wel eens dat we niet alleen hun vak krijgen.