• Aangezien toch iedereen atm bezig is met pokemon vroeg ik me af, welke vinden jullie het schattigst? persoonlijk ga ik eerder voor pokémon zoals Steelix en Gyarados, maar Teddiursa heeft een plekje in mijn hart veroverd.



    Schattige plaatjes zijn ook altijd leuk :3


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Togepie!

    die van Misty was die vond ik wel heel leuk!


    Hallo :)

    Cyndaquil en Mew :}


    As travars

    Omg, dat is een honingbeertje. :9~:9~:9~


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mede Teddiursa lover!! (yeah)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."



    :9~


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Pichu en Teddiursa. Maar Vulpix en Eevee zijn ook schattig :333


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Snorlex is sexy :9~


    Not all those who wander are lost.

    Ik weet niet hoe die pokemon heet, maar het is een heel bijzondere soort die in een film voorkwam wat ze op Jetix uitzonden. Een kleine pokemon en wit en/of blauw van kleur en ik kan me herinenren dat hij ergens door verzwakt was in de film en aan het eind beter werd en dat vond ik heel ontroerend, maar ik weet de naam niet meer :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Leafeon schreef:
    Eevee:



    If we had not a soul, music would have created it.

    C18 schreef:
    Ik weet niet hoe die pokemon heet, maar het is een heel bijzondere soort die in een film voorkwam wat ze op Jetix uitzonden. Een kleine pokemon en wit en/of blauw van kleur en ik kan me herinenren dat hij ergens door verzwakt was in de film en aan het eind beter werd en dat vond ik heel ontroerend, maar ik weet de naam niet meer :']



    Lugia of heb ik de verkeerde voor me? :'d


    As travars

    C18 schreef:
    Ik weet niet hoe die pokemon heet, maar het is een heel bijzondere soort die in een film voorkwam wat ze op Jetix uitzonden. Een kleine pokemon en wit en/of blauw van kleur en ik kan me herinenren dat hij ergens door verzwakt was in de film en aan het eind beter werd en dat vond ik heel ontroerend, maar ik weet de naam niet meer :']




    Ik denk eerder Celebi, Lugia is nou niet bepaald klein en schattig. :X


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli







    Plusle, Minum, Jirachi & Shaymin, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Houndoom schreef:



    :9~

    Oh ja, die vond ik ook altijd de liefste :9~ Vooral Eevee.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2011 - 20:38 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Gajeel schreef:
    (...)



    Ik denk eerder Celebi, Lugia is nou niet bepaald klein en schattig. :X


    oh nee over klein heb ik heen gelezen. Maar Celebi is niet wit en/of blauw toch? :') En ik vind Lugia wel schattig lol :}


    As travars