• Ik droomde over Quizlet en over mijn zusje, dat ik enorme ruzie met haar maakte overal, zelfs op Quizlet en dat ik daarvoor gebannen werd. Ik heb altijd ruzie met haar, dus vandaar. Maar het was zo raar, ik kon nog wel inloggen en topics bekijken maar niet meer reageren. En ik kon mijn stories wel zien maar niet bewerken, mijn online vrienden kon ik niet meer zien, alle functies vielen ineens af. En toen was ik heel erg boos op de mods dat ze me daarvoor bande haha.


    Your make-up is terrible

    Oh, gelukkig is het dan niet echt, haha.
    Ik droomde dat iemand mijn laptop sloopte (no_chears)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik droomde dat ik waterpijp ging roken met mijn latijn lerares. ;o


    Intersectional feminist

    Wat een vreemde droom.
    Ik droomde dat ik vermoord werd. Het was echt heel eng.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Moonstruck schreef:
    Wat een vreemde droom.
    Ik droomde dat ik vermoord werd. Het was echt heel eng.

    Ik droomde juist dat ik iemand vermoordde. x'd
    Een goede vriendin van me. En in plaats van dat ik dacht: 'Shit, wat heb ik gedaan, nu is ze dood!' Dacht ik: 'Shit, nu zit ik dus met een lijk. Lekker dan...'


    I can't even think straight.

    Dat is echt een rare droom lieverd. Maarja, wat wil je. En dat de mods jou dan bannen ipv. haar is een beetje oneerlijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik droomde dat ik naar een verjaardagsfeestje ging, en toen moest ik daar opeens weg. En er kwam een trein aan met een open dak, ik was aan het fietsen en opeens zag ik mijn vriendje en zijn haar was blauw. O_o


    26 - 02 - '16

    Voorspellende droom. [a]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha, ik vind het wel grappig :p
    Ik heb naar gedroomd vannacht


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha!
    Mijn droom was dat ik alle dingen waar mijn biotoets overging moest kopen. Denk aan Darwinvinken, celplanten enz. En toen was ik alles kwijt toen ik thuiskwam en werd mijn vader boos omdat ik een onvoldoende had voor boodschappen...
    nu hopen dat het geen voorteken is van het cijfer van mijn toets


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Niet meer zien of ik online was? Dat zou een hel moeten zijn geweest(no_chears)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Haha. Ik heb niet gedroomd vannacht, tenminste niet dat ik me kan herinneren. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mutant schreef:
    Niet meer zien of ik online was? Dat zou een hel moeten zijn geweest(no_chears)

    Het is maar wat je een hel noemt (joehoe)


    Let it come and let it be

    Ik droomde een keer dat er een haai in het zwembad zat. Hmm.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Ik heb een keer NIET gedroomd, vannacht maar ik droom eng vaak dat mensen om mijn heen worden vermoord ;o


    None

    Counterpoise schreef:
    (...)
    Het is maar wat je een hel noemt (joehoe)

    (wbw)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.