• Ok. Ik vind het heel ongeloofwaardig overkomen.

    Mike die staat er maar als een zoutzak bij en de rest van het huis heeft het zogenaamd niet gezien...

    Iemand net zo ongeloofwaardige tv momenten.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Dan had ze maar niet zonodig op TV willen komen, háár probleem. Als dat jouw voorbeeld is: prima. Mijn voorbeeld is iemand zoals J.K. Rowling, J.R. Tolkien of Stephen King, omdat zij rijk zijn geworden door talent en niet door de beest uit te hangen, te zuipen, feesten, roken en blowen.


    J.K. Rowling en Stephen King, beste boeken ever:9~ (Oké, sorry dat moest even) Maar je moet ze niet zo snel veroordelen, het zijn best wel normale mensen alleen zeg maar met een andere levensstijl,.. haha


    All I have in life, is my imagniation.

    Kwak


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor


    whoehoe ruzie :Y)not

    on-topic nah meer beroemd door dronken i hate that :3


    Shoganai i ne~

    Snivellus schreef:
    (...)

    Dan had ze maar niet zonodig op TV willen komen, háár probleem. Als dat jouw voorbeeld is: prima. Mijn voorbeeld is iemand zoals J.K. Rowling, J.R. Tolkien of Stephen King, omdat zij rijk zijn geworden door talent en niet door de beest uit te hangen, te zuipen, feesten, roken en blowen.


    Snooki blowt niet, Ze rookt en ze drinkt ja.

    Jij niet dan?

    En ze is mijn voorbeeld omdat ze zich door van alles en nog wat heen geslagen heeft in haar eentje.

    Als je Jersey Shore niet kent geloof ik niet dat je zogenaamd wel "studeert", want op school hoor je er ook over. Puhlease.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Hale schreef:
    (...)

    Snooki blowt niet, Ze rookt en ze drinkt ja.

    Jij niet dan?

    En ze is mijn voorbeeld omdat ze zich door van alles en nog wat heen geslagen heeft in haar eentje.


    Nee, ik raak geen drank of sigaret aan! GATVER! Sorry, ik besteed mijn geld aan mijn studie later en ben aan het sparen voor een auto.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb slechts twee woorden voor dit topic...
    Avada Kedavra!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Snivellus schreef:
    (...)

    Nee, ik raak geen drank of sigaret aan! GATVER! Sorry, ik besteed mijn geld aan mijn studie later en ben aan het sparen voor een auto.


    Ok. Dat vind ik erg knap van je.

    Ik besteed ook geld aan mijn studie maar daar niet alleen aan.

    Snivellus schreef:
    (...)

    Nee, ik raak geen drank of sigaret aan! GATVER! Sorry, ik besteed mijn geld aan mijn studie later en ben aan het sparen voor een auto.

    That's the spirit!

    *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Ik heb slechts twee woorden voor dit topic...
    Avada Kedavra!

    50 points voor Ravenclaw/Slytherin/huffelpuf/griffendoor !


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hale schreef:
    (...)

    Snooki blowt niet, Ze rookt en ze drinkt ja.

    Jij niet dan?

    En ze is mijn voorbeeld omdat ze zich door van alles en nog wat heen geslagen heeft in haar eentje.

    @Hooligan

    +1000000000


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    @Hooligan

    +1000000000

    Escritura schreef:
    @Hooligan

    +1000000000


    Dit, en het bewijs dat ze blowt:


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    XD Okay, nu meot ik wel de volgende 10 minuten op memebase doorbrengen

    see ya 8D Veel plezier met vechten


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.