• Ok. Ik vind het heel ongeloofwaardig overkomen.

    Mike die staat er maar als een zoutzak bij en de rest van het huis heeft het zogenaamd niet gezien...

    Iemand net zo ongeloofwaardige tv momenten.

    Hale schreef:
    (...)

    Nee hoor ze is gewoon lekker.

    Hooligan schreef:
    (...)




    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Het komt ongeloofwaardig over, maar het is echt gebeurt. Jersey Shore is té verslavend, Snooki is mijn lievelingspersoon. D:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 20:28 ]

    HAHHAHA WAT? JIJ VIND SNOOKI EEN ROLEMODEL VOOR JEZELF EN ANDERE MEIDEN? Dan wil ik niet weten hoe jij je kleed. Ik vind Snooki echt geweldig, maar gewoon omdat ze schijt heeft aan anderen, een geweldige vriendin is en omdat ze zo gek als ik weet niet wat is. Maar rolemodel? Nah.


    To infinity and beyond •

    ZAYNISMINE schreef:
    HAHHAHA WAT? JIJ VIND SNOOKI EEN ROLEMODEL VOOR JEZELF EN ANDERE MEIDEN? Dan wil ik niet weten hoe jij je kleed. Ik vind Snooki echt geweldig, maar gewoon omdat ze schijt heeft aan anderen, een geweldige vriendin is en omdat ze zo gek als ik weet niet wat is. Maar rolemodel? Nah.


    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.


    En dat bekekent niet dat ik met elke jongen na bed ga.

    Want dat vind ik een nadeel aan haar maar wat jij opnoemt dat is precies wat ik waardeer aan haar en waarom ik haar dus als rolmodel zie.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 20:34 ]

    Hale schreef:
    (...)

    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.


    En dat bekekent niet dat ik met elke jongen na bed ga.

    Want dat vind ik een nadeel aan haar maar wat jij opnoemt dat is precies wat ik waardeer aan haar en waarom ik haar dus als rolmodel zie.

    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.


    ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 20:37 ]

    Ghe, weetje, deze discussie gaat eigenlijk nergens over. (:

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 20:38 ]

    Hooligan schreef:
    (...)
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.
    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.


    ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


    hahahahaaahha.


    To infinity and beyond •

    Hooligan schreef:
    (...)



    +1 internets to you :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    I died a little inside. XD

    *Scary voice* snookie wants smooch smooch

    Dear God.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    @Alwin: I ALREADY SAID THAT!

    Wel I said +100000000000

    but still


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dudley schreef:
    (...)
    Mens, hou je kop gewoon. Ik erger me dood aan jou!

    LOL x'D Dat.


    ars moriendi

    Hale schreef:
    (...)

    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.


    En dat bekekent niet dat ik met elke jongen na bed ga.

    Want dat vind ik een nadeel aan haar maar wat jij opnoemt dat is precies wat ik waardeer aan haar en waarom ik haar dus als rolmodel zie.


    de zelfde keuzen? Geweldig ABN.


    To infinity and beyond •

    Vet droog, die gozer in een keer BAM


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.


    Hale schreef:
    (...)

    Ik probeer de zelfde keuzen te maken als haar.


    En dat bekekent niet dat ik met elke jongen na bed ga.

    Want dat vind ik een nadeel aan haar maar wat jij opnoemt dat is precies wat ik waardeer aan haar en waarom ik haar dus als rolmodel zie.


    quidquid excusatio prandium pro