• Ik snap dat jullie iemand haten, ik haat ook mensen.
    Maar waarom, WAAROM, geven jullie hem dan zóveel aandacht?
    Volgens mij krijgt JB nog meer aandacht van zijn haters dan van zijn echte fans.
    Er zijn facebookgroepen, twitter accounts, youtubers, en op bijna elke site waar je ook maar een account kan maken zijn wel verschillende ik-haat-jb accounts.

    Als je hem echt haat, geef hem dan geen aandacht.
    Een echte hater negeert degene die hij haat, schenkt hem geen aandacht enzo. Nu krijgt JB alleen maar meer aandacht, meer publiciteit en hoor/merk je steeds meer van hem. Is dat wat je wil?
    Waarschijnlijk wel ja, want jullie zijn jaloers.

    En ja, ik kan nu niet in een keer iedereen veranderen, maar denk je nou echt dat je met alle aandacht die je hem schenkt, alle accounts die je maakt, Justin Bieber neerhaalt? De hele wereld ligt aan zijn voeten! Hij stopt écht niet met zingen hoor!!
    Dus, vertel me 1 ding wat nou jullie doel is van jullie ik-haat-justin bieber groepen/accounts/websites en dat soort stuff?

    Er zullen hier vast veel haat reacties komen van mensen die JB haten, maar dat boeit me niet. Ik hoop dat echt Beliebers dit ook lezen en mij gelijk geven.

    Dat wou ik even zeggen.

    haters gonna hate, I still love him

    Here we go Again -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    BeRavenclaw schreef:
    Here we go Again -.-

    BeRavenclaw schreef:
    Here we go Again -.-


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Woehoe, daar hebben we het weer.
    Ik ben GEEN fan van Justin Bieber
    Waarom klik je dit dan aan? Omdat ik haters zag staan en niet iets van Justin Bieber. Nou iig, ik ben geen lid van hatershyves, of anti-bieber gedoe ofzo iets.
    Dus ga niet interessant lopen doen met deze speech over de haters van Justin Bieber.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Belieber hierzo, maar geef de haters dan ook geen aandacht..

    BeRavenclaw schreef:
    Here we go Again -.-

    Dit soort topics zorgen ervoor dat ik hem alleen nog maar meer haat. Jullie moeten je niet zoveel aanstellen, ja. Lady Gaga en andere artiesten hebben ook ''haters'' maar hun fans lopen zich ook niet aan te stellen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:05 ]


    Here & Now

    Dude ik weet niet hoor maar er zullen altijd haters blijven, so deal with it.


    "Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream" — Justin Bieber

    o god not agian o.o


    Shoganai i ne~

    Hastings schreef:
    Belieber hierzo, maar geef de haters dan ook geen aandacht..


    To infinity and beyond •

    Masai schreef:
    (...)
    Dit soort topics zorgen ervoor dat ik hem alleen nog maar meer haat. Jullie moeten je niet zoveel aanstellen, ja. Lady Gaga en andere artiesten hebben ook ''haters'' maar hun fans lopen zich ook niet aan te stellen.

    Dit

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:06 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Masai schreef:
    (...)
    Dit soort topics zorgen ervoor dat ik hem alleen nog maar meer haat. Jullie moeten je niet zoveel aanstellen, ja. Lady Gaga en andere artiesten hebben ook ''haters'' maar hun fans lopen zich ook niet aan te stellen.


    the world is filled with people that we dont understand

    want jullie zijn jaloers.
    De hele wereld ligt aan zijn voeten! Hij stopt écht niet met zingen hoor!!


    Weet je wat ik triester vind? Zo verliefd zijn op een beroemd iemand. Allemaal foto's van hem/haar ophangen etc. Het zijn ook maar mensen, enkel geboren met een talent. So what? --''

    Dus stel je niet aan, ook de mensen die haatmails sturen, maar ook de overdreven fans. :l


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Not again please
    Kijk je zegt zelf dat je mensen haat.
    Stel je dan ook eens de vraag waarom?
    Kijk ik ben fan van Lady Gaga en zij heeft ook haters maar ik trek er me niks van aan en zij ook niet.Justin trekt hem er ook niks van aan dus dat zou jij ook beter doen.
    Met dit soort topics ga je niet veel bereiken.
    Waarom geef jij dan nu de haters aandacht?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    owkeeeeej(cat)
    maar... nu lok je haat reacties uit:Y)

    [ bericht aangepast op 27 aug 2011 - 19:14 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    De hele wereld ligt aan zijn voeten! Hij stopt écht niet met zingen hoor!!

    *died of laughing*


    Shoganai i ne~