• Zeiktopic.
    Ik kan me zó bad ergeren aan dingen, en ik moet het nu dus even eruitgooien.

    Normaal háát ik gossip en kan het me geen reet schelen, maar ik was net op Twitter en er zaten mensen te praten over Miley Cyrus. Raad is wie de meeste waren? 'Selenators.' Selena fans, dus. Dat ze een hoer was, de opkomende Britney Spears zou worden en blablabla.. Maar weet je wat ik niet begrijp? Ze letten zóveel op Miley en Demi, dat die bepaalde mensen niet eens weten dat ze hypocriet kunnen overkomen. Ze kunnen Miley wel een slet noemen, maar als Selena een sexy jurkje draagt vinden ze het 'cute'. Dan denk ik echt van, please grow up. Ik zie het hier soms ook wel op Quizlet, dan wil ik het liefst erop reageren maar dat zal dan wel weer een ruzie veroorzaken.
    Ten tweede, kap met die Jelena-topics. We weten dat ze gelukkig zijn, Justin wilt jong vader worden en ze leven probably nog lang en gelukkig. Ik ben amper een fan en ik weet al zoveel van ze? Tuurlijk mag je hier je interesses posten, maar please.. Laat ze toch lekker. Vroeg of laat gaat het toch uit.

    Sorry voor het zeiken, maar het irriteert me mateloos.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik sluit me aan bij je, maar veel kan je er jammergenoeg niet aan veranderen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, maar wie zijn die 'Selenators', denk ik dan? 15-jarige fangirls die een rolmodel zoeken en die neem ik - no offense folks - niet echt serieus :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik dacht dat Selenators ook Miley en Demi leuk vonden.
    Nah ik was verkeerd.
    Ik vind dat je gelijk hebt sommige Selenators- ben ik ook- overdrijven. (:
    Ik overdrijf niet


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    You are completely right. :]


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    is het heel raar als ik zeg dat ik er geen snars van begrijp? (A)


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Helemaal met je eens!! Mar dat wist je al denk ik..!

    Gajeel schreef:
    is het heel raar als ik zeg dat ik er geen snars van begrijp? (A)


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    C18 schreef:
    Ja, maar wie zijn die 'Selenators', denk ik dan? 15-jarige fangirls die een rolmodel zoeken en die neem ik - no offense folks - niet echt serieus :]

    Ja.. sort of. Sommigen kunnen me echt irriteren. Je moet die tweets eens lezen, ohmy..


    We accept the love we think we deserve.

    GO JIJ *O*

    [ bericht aangepast op 14 sep 2011 - 20:10 ]


    To infinity and beyond •

    Maiko schreef:
    GO JIJ *O*

    KOM JIJ WEER xd.


    We accept the love we think we deserve.

    En toch.. begin je zelf over Jelena. Interesting it is.