• Ze heet Devil en is echt onmin schattig! Maar ze was een beetje uitgehongerd, echt zielig! Maar ze heeft nu lekker eten en water en een hangmatje in der kooi, hihi, en ze vind het heerlijk om bij je te liggen ;D - Foto komt hopelijk snel!

    Wie heeft er ook een fret?


    Forever.

    Negligible schreef:
    Ik wil ook een fret! Lijkt leuk =D

    Is ook hartstikke leuk! Haha ;D


    Forever.

    Ik wil een Fred, zoals Fred Weasly. Geen Fret.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Is ook hartstikke leuk! Haha ;D

    Maar moet je daar niet keiveel mee gaan wandelen enzo?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Maar moet je daar niet keiveel mee gaan wandelen enzo?

    Als ze wat ouder is kan dat ja, maar nu moet ze nog veel slapen en heeft ze het heel snel koud buiten. Maar het is de bedoeling dat ze gewoon door de woonkamer gaat lopen tussen de katten (:


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Als ze wat ouder is kan dat ja, maar nu moet ze nog veel slapen en heeft ze het heel snel koud buiten. Maar het is de bedoeling dat ze gewoon door de woonkamer gaat lopen tussen de katten (:

    Tussen de katten dan nog ;o Het lijkt me wel geweldig :3
    Dat die foto's maar snel komen!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Tussen de katten dan nog ;o Het lijkt me wel geweldig :3
    Dat die foto's maar snel komen!

    Haha ja onze katten zijn heel makkelijk, dus dat gaat vast lukken <3
    Ja ik moet mijn papa's mobiel gebruiken want camera is stuk, maar misschien morgen ofzo, hihi!


    Forever.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Haha ja onze katten zijn heel makkelijk, dus dat gaat vast lukken <3
    Ja ik moet mijn papa's mobiel gebruiken want camera is stuk, maar misschien morgen ofzo, hihi!

    Mijn katten zouden die echt willen doden. Misschien na enkele maanden wennen, maar ik zou ze toch nog niet alleen vertrouwen. Handig dat jij zo'n katten hebt ^^
    Zeker foto's posten want ik ben heel nieuwsgierig!
    Welk kleur heeft ze?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2011 - 16:29 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Awww hoe cute wil ik ook wel. (bloos)

    Aahw, cute =D


    *inspirerende en motiverende quote van een belangrijk persoon uit de geschiedenis*

    Negligible schreef:
    (...)
    Mijn katten zouden die echt willen doden. Misschien na enkele maanden wennen, maar ik zou ze toch nog niet alleen vertrouwen. Handig dat jij zo'n katten hebt ^^
    Zeker foto's posten want ik ben heel nieuwsgierig!
    Welk kleur heeft ze?

    Haha nja, ik denk dat dat wel mee zal vallen want fretten lijken heel erg op katten kwa gedrag en eetgewoontes!
    Ze heeft een standaard kleur van bruin zwart en een beetje licht wat waarschijnlijk weg zal trekken eer ze wat ouder is (:


    Forever.

    Hoe schattig..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ambrosine schreef:
    (...)
    Haha nja, ik denk dat dat wel mee zal vallen want fretten lijken heel erg op katten kwa gedrag en eetgewoontes!
    Ze heeft een standaard kleur van bruin zwart en een beetje licht wat waarschijnlijk weg zal trekken eer ze wat ouder is (:

    Oh, echt? Dat wist ik niet. Weer iets bijgeleerd dus :p
    Mooi!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Schattig! <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ik wil ook een fretje (A)
    maar ik heb al genoeg dieren dus mag niet meer(cat) + mijn moeder heeft er een hekel aan:|


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    aaah schattig :3


    Shoganai i ne~