• Hallo iedereen,

    Het is sinds iets meer dan een maand uit met mijn vriendje, we hebben 3 maanden een relatie gehad, ik weet dat het niet heel erg lang klinkt maar het voelde wel lang,omdat we al een halfjaar daarvoor met elkaar liepen.
    hij had het uitgemaakt omdat we te veel ruzie hadden en elkaar te weinig zagen. Nou ik was er echt helemaal kapot van (nu nog steeds eigenlijk)
    Maar mijn ex gaf nadat het uit was, nog hele rare signalen naar mij toe, hij had het over mij in een string, over nog seks met mij etc. Dus daardoor bleven we ook steeds praten, waar ik nu wel echt spijt van heb, want als puntje bij paaltje komt, zegt hij toch weer dat hij me niet meer wil.
    het allervervelendste is ook nog wel, dat we collega's zijn dus ik word elke week wel 2 keer met hem geconfronteerd.
    ik heb tegen hem gezegd dat ik het er nu uiteindenlijk wel mee eens ben dat we uit elkaar zijn, maar dat we nu ook allebei niet echt bepaald gelukkig zijn.
    maar nu wil ik hem dus echt het allerliefste van de hele wereld weer terug, ik denk nog steeds elke dag aan hem, aan zijn lieve goedemorgen berichtjes, en zijn lach en de manier waarop hij mij altijd weer aan het lachen kreeg. Ik mis hem gewoon ontzettend, ik wil hem zo graag terug,maar heb echt geen flauw idee

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:04 ]

    Hij heeft je gedumpt en dat zal'ie zo weer doen. Zet hem uit je hoofd.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hij heeft je gedumpt, daar heeft hij een reden voor.
    Laat hem, je hebt hem niet nodig.


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het eigenlijk niet oké dat hij het uitmaakt, en dan nog over seks begint.
    Tuurlijk, je kan hem terug nemen. En dan weer veel ruzie hebben, en elkaar niet zien. Denk eigenlijk dat dat op de zelfde manier gaat aflopen als het de vorige keer heeft gedaan.
    Hoe flauw het ook klinkt, er zwemmen meerdere [ betere ] vissen in de zee.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Je ex klinkt alsof hij liever alleen de lusten dan de lasten in een relatie met zich meedraagt. Ik vind dat niet bepaald een leuke instelling, om het zo maar even te zeggen.
    Maar ik zou hem gewoon proberen te vergeten en verder kijken. Er zwemt genoeg vis in de zee. c:

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:12 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik denk niet dat het nu opeens uit het niets beter zal gaan. Sorry.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Het klinkt niet alsof het een leuke relatie gaat worden als je weer wat probeert. Je kunt beter niks meer met hem te maken hebben. In het begin is het pijnlijk, maar dat gaat over, echt. Je maakt het jezelf alleen maar moeilijker als je met hem blijft praten.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Cresseyde schreef:
    Ik denk niet dat het nu opeens uit het niets beter zal gaan. Sorry.


    26 - 02 - '16

    Iphigenia schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet oké dat hij het uitmaakt, en dan nog over seks begint.
    Tuurlijk, je kan hem terug nemen. En dan weer veel ruzie hebben, en elkaar niet zien. Denk eigenlijk dat dat op de zelfde manier gaat aflopen als het de vorige keer heeft gedaan.
    Hoe flauw het ook klinkt, er zwemmen meerdere [ betere ] vissen in de zee.


    Owweeh als iemand over seks begint.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:25 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als hij het niet meer ziet zitten om in een relatie met je te zijn, dan zul jij je daar toch bij neer moeten leggen.


    Take me to wonderland

    Laat het achter je. Zoals al is gezegd; hij heeft er een reden voor. Zolang die reden er nog steeds zou kunnen zijn, dan heeft het totaal geen zin, want dan loopt hij daar weer tegenaan. Leg je er bij neer. Dat is het beste.


    Hamartia

    ik wil me er ook heel graag er bij neer leggen, en als ik hem dan niet spreek gaat het ook gewoon goed, maar als ik hem dan weer zie op het werk, voel ik gewoon alsof er wel iets tussen ons is heel raar. En de reden van waarom het uit is, is eigenlijk heel erg makkelijk te verhelpen....

    xkimx124 schreef:
    ik wil me er ook heel graag er bij neer leggen, en als ik hem dan niet spreek gaat het ook gewoon goed, maar als ik hem dan weer zie op het werk, voel ik gewoon alsof er wel iets tussen ons is heel raar. En de reden van waarom het uit is, is eigenlijk heel erg makkelijk te verhelpen....


    Wat is de reden als ik het vragen mag?


    26 - 02 - '16

    Girl, let it go.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Karthus schreef:
    (...)

    Wat is de reden als ik het vragen mag?


    De reden dat we vaak ruzie hadden, ging eigenlijk alleen om het werk, hij vond het niet leuk dat ik het goed kon vinden met een andere mannelijke collega, en ik vond het daarin tegen weer niet leuk hoe hij tegen andere vrouwelijk collega's deed. De reden dat we elkaar vaak niet zagen, was omdat HIJ veel weg moet zijn voor zijn sporten, en we wonen niet in dezelfde woonplaats, dus als we elkaar konden zien was het in de weekenden, dat maakte mij opzich niet veel uit.

    Nou, als hij toch weer zegt dat hij jou niet wilt, en jij spijt van het praten hebt, gaat er wel iets fout . .


    Quiet the mind, and the soul will speak.