• Ik ben echt nerveus, ik hoop dat goed gaat komen..

    Mijn neefje is van zijn geboorte spatisch, en vandaag krijgt hij super zware operatie, als het fout gaat kan hij verlamd raken, maar ik hoop van niet natuurlijk, hij zal straks normaal kunnen lopen. Ik ben nu echt zo nerveus.
    Hij ligt helemaal in Amsterdam, en dat legt bij mij beetje ver van huis, nou ja maar een uurtje rijden maar toch.
    En mijn neefje woont helemaal in Flevoland.
    En na de operatie moet hij zes hele dagen op zijn buik liggen, hij zal erge hoofdpijn krijgen, echt heel zielig is.
    Maar als het echt fout gaat kan hij niet meer lopen, maar er zijn drie belangrijke proffesoren erbij, dus k hoop nu dat het goed gaat komen.
    Ik vind het echt heel erg voor mijn tante, en haar andere twee zonen, gelukkig gaat de jongste met mijn zus mee naar Slagharen.

    (Sorry ik ben nooit zo goed in uitleggen geweest, maar dit moest er even uit.)

    Edit: Ze zijn hem nu nog opereren, het duurt dus 8 uur..


    Edit: Alles is goed gegaan, ik heb gisteren gesporken door de telefoon, hij had erge last van zijn keel, en zijn schouders begonnen pijn te doen. Maar de operatie is goed gegaan gelukkig, ik ben blij dat het goed is gegaan.. Ik heb een speciale band met mijn kleine neefje, hij is 11 maar toch hij blijft mijn kleine neefje, ook al zie ik hem vrij weining, maar toch bellen we elkaar iedere dag, of spreken elkaar op msn. Hij vertelt me alles.
    Maar goed ik ben nu echt opgelucht dat het goed is gegaan, ik ga verschijnlijk vrijdag naar hem toe. :)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2011 - 9:42 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ah sterkte!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    wens hem succes oke!!!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Heel veel sterkte! Ik hoop dat alles goed gaat, maar dat zal wel! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik hoop dat dat goed gaat! Wens hem sterkte, en de rest van de familie natuurlijk ook!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Sterkte meid,
    Heel veel sterkte


    26 - 02 - '16

    Ahw. Heel veel sterkte. Laat je weten hoe alles is gegaan?


    To infinity and beyond •

    Sterkte <3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Sterkte
    Mag ik vragen wat voor operatie?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sterkte ik duim voor je


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sterkte, ik hoop het voor je <3!
    - ik woon in amsterdam C:

    Veel succes voor je neefje en sterkte ! En lieve schat, altijd positief blijven denken. Met drie belangrijke professoren erbij is de kans miniem dat het fout gaat. Komt allemaal wel goed (:

    Avox schreef:
    Sterkte
    Mag ik vragen wat voor operatie?


    Hij is erg spaatisch (weet echtniet hoe je dat schrijft) Hij word geopereerd in zijn rug ofzo iets, maar als het verkeerd zal gaan wat ik niet hoopt natuurlijk, dan kan hij verlamd raken.


    Bedankt voor de lieve berichtjes (:

    Ik weet nog niet hoe het is gegaan, ik zal zo mijn moeder bellen misschien weet zei al meer.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.