• In het begin van de vakantie ben ik op een kamp geweest samen met een vriendin. Het kamp was kortom super! Iedereen was ontzettend spontaan en aardig, had ik maar van deze mensen in de klas! Na een weekje was het uiteindelijk over, en kon iedereen weer naar huis. Ik treurde erg, want ik had stiekem een jongen op het oog. We gingen met elkaar om in een vast groepje, en meerdere mensen zeiden dat we perfect bij elkaar pasten, maar ik riep altijd 'neeee! hoe kom je daar bij?'. Ik was bang dat als ik nu zou bekennen dat hij mij hard zou uitlachen. Nu thuis, een aantal weken verder, heb ik nog steeds msn-sms contact, en dat is heel fijn en gezellig (:. Mijn vriendin, die dus mee was op kamp, vroeg of ik hem nou serieus leuk vond. Ik zei van ja, en ze was helemaal hyper aan het op en neer springen. Hij vond mij namelijk ook leuk. Daar was ze achtergekomen in een nogal serieus msn gesprek. Ik ben bang dat ze het nu aan hem heeft vertelt. Dat is raar, zou je denken. Maar ik zie hem pas weer in oktober, ik ben een weekje met hem op kamp geweest. Zou dit niet gewoon een opwelling zijn? Gisteren stuurde hij mij een berichtje op Facebook: 'Ik hou van jou x 'naam'' Ik schrok en was natuurlijk heel blij! Ik had bevestiging! Maar wat moet ik nu terug sturen? Ten eerste kan iedereen meelezen, dus dan zou ik het via een bericht sturen. Ik ben bang, als ik zeg dat ik hem ook leuk vind, dat het die keer in Den Haag (woonplaats jongen) heel raar zal verlopen. We hebben elkaar immers ruim twee maanden niet gezien. Help! (flower)


    EGYPTIAN GOD

    Nu smst hij me dat hij me leuk vind. Naaaaa!


    EGYPTIAN GOD

    Leuk toch! Ik zou er gewoon voor gaan, als je van elkaar houdt komt dat wel in orde!
    Veel succes nog :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    gewoon voor gaan,

    Als jij hem ook leuk vindt moet je er gewoon voor gaan! Zo raar zal dat heus niet gaan hoor, toen ik na acht maanden weer samenkwam met mijn vriend was dat even weird maar algauw was dat over en als je hem echt leuk vindt, gaan gevoelens ook niet zo gauw over! (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    ga er gwn voor
    wees niet zo'n watje als ik :Y)

    Ga ervoor meid!


    26 - 02 - '16

    jalloers Go for it gurl!

    You go Girl (hoera)


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    En wat moet ik nu terug sturen dan? (:


    EGYPTIAN GOD

    Waaaah, zitten wij even in hetzelfde schuitje, ik heb ook een vakantieliefde 200 km. verderop. ;3 Eh als hij zegt dat hij van je houdt moet je ook zoiets terugsturen. Misschien meen je het wel niet uit de grond van je hart maar anders is het zo lullig. 'Ik hou van je'. 'Eh ja, ik vind jou ook wel leuk'. ;3


    It's time to be happy again.

    Fitch schreef:
    Waaaah, zitten wij even in hetzelfde schuitje, ik heb ook een vakantieliefde 200 km. verderop. ;3 Eh als hij zegt dat hij van je houdt moet je ook zoiets terugsturen. Misschien meen je het wel niet uit de grond van je hart maar anders is het zo lullig. 'Ik hou van je'. 'Eh ja, ik vind jou ook wel leuk'. ;3


    Het is wel lullig, maar ergens weet ik niet of ik het er helemaal mee eens ben. Ik heb dus ook zo'n soort probleem. Ik vind dat je 'ik houd van je' niet zomaar moet zeggen. Het zijn woorden waar je een ander mee kan kwetsen als je het niet meent. Daarom is dat ook zo lastig o_o


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    Hij zegt het op facebook waar iedereen het kan zien? Haha, dat zou ik dus nooit doen. :'D Anyway, ik zou er voor gaan als ik jou was. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ga ervoor :D
    ik ben nu samen met een jongen die ik ook op een zomerkamp ontmoet heb, we wonen best ver van mekaar weg maar dat moet niet per sé een probleem zijn hoor


    ask her if she wants to stay a while

    iPotter schreef:
    Hij zegt het op facebook waar iedereen het kan zien? Haha, dat zou ik dus nooit doen. :'D Anyway, ik zou er voor gaan als ik jou was. (:


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak