• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:04 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm bored as hell.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 22:05 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik vind het zo rot dat ik me vandaag zo heb laten gaan en te veel gegeten heb. Schuldgevoelens. D: Ik voel me echt lelijk, lol.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zei dat ik geen relatie wil, dus waarom denk je dat je me je vriendin mag noemen?


    i put the fun in funeral

    Eigengrau schreef:
    Ik vind het zo rot dat ik me vandaag zo heb laten gaan en te veel gegeten heb. Schuldgevoelens. D: Ik voel me echt lelijk, lol.


    Ik ken 't. Ik voel me enorm schuldig na die soep van de Chinees. I shouldn't have eaten that...


    26 - 02 - '16

    Ik wil slapen. Ik wil niet mee op de markt staan morgen de hele dag. Ik wil ook een keer op vakantie gaan, die ervaring meemaken.
    Buh, stomme hoofdpijn ga toch weg.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Glynne schreef:
    (...)

    Ik ken 't. Ik voel me enorm schuldig na die soep van de Chinees. I shouldn't have eaten that...

    Jaaa, ik ken het. Ik was de hele dag goed bezig en dan ineens overeet ik me. :/


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stom telefoontoetsenbord. Ik snap er niks van, hoe kan ik nou mijn entertoets kwijtraken? En toen vond ik hem spontaan...


    Your make-up is terrible

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Jaaa, ik ken het. Ik was de hele dag goed bezig en dan ineens overeet ik me. :/


    Soms zit er bij mij gewoon geen rem op.. :c


    26 - 02 - '16

    Ik houd van Achievement Hunter. Babes. c;


    Caution first, always.

    Grrrr, het is ook nooit goed! Ik krijg het ervan!


    Ik wil een tuin vol egels

    Als je denkt dat je de originele artiest van een liedje hoort, maar het de cover blijkt te zijn. Man, hun stemmen lijken zoveel op elkaar.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eigengrau schreef:
    (...)
    Jaaa, ik ken het. Ik was de hele dag goed bezig en dan ineens overeet ik me. :/


    Daar heb ik ook nogal eens last van. Geen controle.


    Your make-up is terrible

    Ik heb serieus voor een lange tijd gedacht dat het beter was als ik mezelf van de wereld veegde vanwege jou. Het is zo moeilijk om zonder jou door te gaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moeeeeee.

    +

    Ik weet bij God niet hoe ik moet reageren als jij over homohuwelijk in de VS begint. Dude. :')

    [ bericht aangepast op 3 juli 2015 - 23:45 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, levenskeuzes. Stikken in een kamer zonder zuurstof, of me door duizend muggen levend laten opeten? Decisions, decisions...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.