• Ja, die heb ik.
    Ik wil gaan reizen door Amerika, Australië en Nieuw Zeeland, vrijwilligerswerk/werken in het buitenland, wat van de wereld zien. Als ik klaar ben met mijn studie ga ik het doen ook!

    Jullie ook van die grootse plannen waar je nu al bij weg kan dromen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja :3. Ik ga samen met een vriendin 6 weken naar Amerika. We weten alleen nog niet wanneer haha!


    To infinity and beyond •

    U.S.A. rondreizen :9~
    Volgend jaar in september ga ik een weekje naar New York, dus een deel ervan komt al in vervulling!


    Never run out of reasons to smile...

    Nee eigenlijk niet, ik hou niet zo van reizen en buitenland. :W


    -

    Dat hebben mijn nichten gedaan, die zijn nu al zo'n beetje bijna overal geweest. Ik heb niet echt plannen eerlijk gezegd.


    your eyes are like stars in the night.

    Na dit jaar een jaar gaan studeren in Engeland. Naar Australië met Faranges & backpacken in Afrika met mijn ouders & broer :] + tijdens vakanties vrijwilligerswerk :'d

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 13:10 ]


    And in that moment, we were infinite.

    Mijn plannen? Mijn studie afmaken en dan verhuizen naar Rhodos (Griekenland) en daar les gaan geven op de Nederlandse school


    Music is the new sex

    Ik wil een High School Year doen in Engeland of Nieuw-Zeeland, studeren aan een University College en daarna wil ik graag in het buitenland gaan wonen. Het liefst in Engeland denk ik (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil ergens studeren. Maar ik kom never nooit de fuck aan de money. (krul)


    Smile and live.

    Ik ga naar Londen, for sure :9~


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ik wil zeker in het buitenland gaan studeren, maar waar weet ik nog niet.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Ik wil studeren en cardioloog worden. Later wil ook veel reizen maken naar Italië en Rusland om familie te bezoeken.


    Here & Now

    Ik wil in Amerika wonen,
    en als mijn zus er niet was geweest, dan hadden jullie mij hier niet gezien :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ik wil graag naar NY met zeeeer veel shopgeld xD

    en na mijn studie in een goede school binnengeraken en verder studeren in spel, hopelijk raak ik in Maastricht op in Herman Teirlinck ofzo binnen :D

    maarja, dat is toekomstmuziek, nu nog twee jaar verder opgeleid worden (en hopen dat ik dit jaar veel zelf mag schrijven of regisseren of choreograferen! :D ik heb echt zin in het nieuwe jaar :d)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    volgend jaar in de zomervakantie 6 weken rondtrekken door nieuw zeeland en australie (het mocht helaas niet in de winter, ik kreeg geen 4 weken extra vrij:@)

    nog geen plannen


    You can't not look cool with a crossbow.