• Mn vriendin en ik willen allebei op een andere sport, alleen we weten niet wat. Mij lijkt het wel leuk als het een beetje origineel is, snapje ? weten jullie leuke sporten ?(:


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Kayak :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Parapenten :9~


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik abboneer dit topic even, ik ben ook op zoek naar 'n sport ^^.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hmpff. Vergeten te abboneren -.-''


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Hmpff. Vergeten te abboneren -.-''
    haha wat lijkt jou allemaal leuk ?


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Atropos schreef:
    Ik abboneer dit topic even, ik ben ook op zoek naar 'n sport ^^.


    comfort in c h a o s

    Vollyball, dansen(dat is heel breed), voetbal, zwemmen, Karate, Tennis, Hardlopen, Paardrijden, watergolf, Handbal, Hockey ?
    -ik noem ook maar wat op (: -


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    judo^^

    Ik rijd paard, maar dat komt omdat mijn moeder een eigen paard heeft. Misschien is dit een beetje een dure sport. En erg origineel is het ook niet, denk ik.


    Alleen maar tranen van geluk

    PORTUGALL schreef:
    (...)haha wat lijkt jou allemaal leuk ?


    Ik zit er aan te denken om een vechtsport te gaan doen. Maar dat weet ik dus nog niet zeker (';.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb aan voetbal kickbox karate volleybal en batminton gedaan. Uhm, ik ben niet zo'n volhouder wat betreft. Het enige dat ik volhield was kickbox -drie jaar- en dat was omdat mijn neef me pushte, en ik nog maar 6 was. WIE LAAT EEN KIND NOU OP ZIJN ZESDE VECHTEN MET TWAALFJARIGE?! I MEAN COME ON?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Atropos schreef:
    (...)

    Ik zit er aan te denken om een vechtsport te gaan doen. Maar dat weet ik dus nog niet zeker (';.


    Uhm als je goed tegen klappen kunt moet je het doen, en een arrogant koppie hebben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Snowboarden (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Koeknuffelen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    De sportschool ;]
    Gewoon thuis joggen? 8D
    Dansen, zeker nice ^^
    Of ah, schermen?
    Badminton.

    Geen een sport is volgens mij orgineel ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.