• naar de bios? ;o Want ik bedacht me net; ik ben dit weekend met mijn mama naar Taken 2 geweest, maar de film die ik daarvoor gezien had was echt al lang lang laaaaaaaaaaaaang geleden. Ik denk dat dat Project X was, in maart dus nog O.o

    En vinden jullie het dan eigenlijk geen geldverspilling? Want het was maar goed dat mijn mama betaalde hoor van het weekend, ik vind het echt duur :'D + tegenwoordig kan je toch elke film direct downloaden....


    En dan had ik eigenlijk nog een extra vraagje ivm met films: Wie van jullie heeft die 'The Bourne .....' films gezien (Identity, Supremacy. ....) en wat vonden jullie ervan? (krul) Want ik was normaal gezien van plan deze vrijdag ze alle 4 na elkaar te zien met een vriendin :'D


    effort never betrays you

    Laatste keer bios was voor mij midden september, Ted.


    Life is hard and then we die

    Nee, ik ga niet vaak naar de bios. Meestal wacht ik een paar maanden, zodat ik hem gratis op internet kan kijken.
    Maar er staan wel een paar films om mijn lijstje die ik zeker weten in de bios wilt zien c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    1 of 2 keer per jaar als het al niet minder is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Laatste keer bios was voor mij midden september, Ted.

    Oh god, ik vind dat beertje er zo schattig uit zien! Die wil ik nog wel zien eigenlijk! Vond jij hem goed?


    effort never betrays you

    ik ga ook niet heel vaak naar de bios, al ga ik aankomende donderdag wel met een paar vrienden. Meestal wacht ik met films totdat ze online staan, is een stuk beter voor mijn portemonnee.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    De Bourne Legacy? Ik heb hem niet gezien, maar ik heb begrepen dat je de voorgaande delen wel gezien moet hebben, als je dit deel wil snappen, dus als je ze alle 4 gaat kijken, komt 't wel goed.
    Ik ga héél, héél vaak naar de bios :'), maar 't is ook best dichtbij, dus vandaar. Ik ben vandaag nog gegaan, en donderdag ga ik weer, maar dan naar The Expendables 2.

    The Bourne films zijn trouwens wel heel goed.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 22:40 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik ga echt ziekelijk vaak naar de bios, elke film die me maar remotely interesting lijkt. Ik heb een abonnement en die haal ik er makkelijk uit (:


    Caution first, always.

    PUKKELxDING schreef:
    Laatste keer bios was voor mij midden september, Ted.

    Voor mij ook. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Simm schreef:
    Ik ga echt ziekelijk vaak naar de bios, elke film die me maar remotely interesting lijkt. Ik heb een abonnement en die haal ik er makkelijk uit (:

    Wow ik wist niet dat dat bestond ;o (nuja misschien bestaat het niet overal ;s )
    Hoeveel kost zo'n abbonoment dan?


    effort never betrays you

    Eigenlijk niet vaak.
    Ben pas 3x in heel mijn leven geweest,
    ik kijk alle films die ik wil kijken gewoon online:Y)


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Ik ga best vaak. Maar dat komt omdat mijn vriend en ik gewoon alles in de bioscoop willen zien voor het effect, en omdat we genoeg geld hebben. :')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hensley schreef:
    (...)
    Oh god, ik vind dat beertje er zo schattig uit zien! Die wil ik nog wel zien eigenlijk! Vond jij hem goed?
    Het was echt hilarisch :P


    Life is hard and then we die

    Ik woon vlak in de buurt bij een bios, dus je kan het al raden. Vaak als sommige van mijn vriendinnen naar de bios willen heb ik hem al gezien ofzo dus... Tja, mijn moeder en ik gaan graag naar de bios en zij trakteert dus ik vind het allemaal goed! En die films heb ik nog niet gezien...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ik ga opsich best vaak...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Hensley schreef:
    (...)
    Wow ik wist niet dat dat bestond ;o (nuja misschien bestaat het niet overal ;s )
    Hoeveel kost zo'n abbonoment dan?

    Bij de Pathe heet dat een Pathe Unlimited, voor 19 per maand, en er is eentje voor Imax: Pathe Golden ofzoiets, voor 26 per maand.


    The odds are néver in our favor.