• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:21 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Omdat wij op havo collegeuren en begeleidingsuren hebben. In de begeleidingsuren kun je dingen vragen en collegeuren moet je zelf werken. En dat kun je gewoon indelen hoe jij wilt, alleen moet je wel aan een bepaald aantal uren zitten


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Maar, je hebt toch ook gewoon normale lessen neem ik aan? Of is het echt dat je tijdens je begeleidingsuren dingen uitgelegd krijgt en vragen stelt, en in de college uren gewoon werkt?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    Maar, je hebt toch ook gewoon normale lessen neem ik aan? Of is het echt dat je tijdens je begeleidingsuren dingen uitgelegd krijgt en vragen stelt, en in de college uren gewoon werkt?
    Ja, ik zit om Montessori College, dat zit overal door Nederland. Dat is dat je zelfstandig moet werken, en alles zelfstandig leert te doen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Ja, ik zit om Montessori College, dat zit overal door Nederland. Dat is dat je zelfstandig moet werken, en alles zelfstandig leert te doen


    Jaa, van dat Montessori ding geval heb ik wel eens gehoord. Maar ik vind het gewoon zo'n raar idee ghehe.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Retweet schreef:
    (...)

    Jaa, van dat Montessori ding geval heb ik wel eens gehoord. Maar ik vind het gewoon zo'n raar idee ghehe.
    Maar ik ben niet anders gewend, dus vind het ook niet raar :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jawaad schreef:
    (...)Maar ik ben niet anders gewend, dus vind het ook niet raar :')


    Begrijpelijk (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Maar eh. Ik ga even de hond uit laten, ik weet niet of ik zo nog terug kom..

    Adios <3<3


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oke, en anders succes op het werk!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Heye ik ben thuis. 1 dga op shcool geweest en ik flip al helemaal. Ze hebben even alles verandert vanaf dit jaar.


    Tears are words the heart can't say.

    Hee Nikki!
    Wat hebben ze veranderd dan?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Boeken afhalen, agenda's, als je blijft eten, de infobundels, en ga zo maar door. En dta op 2 maanden terijk ik al 4/5 jaar op dezelfde manier alles gewend ben. Ze worden echt gek ineens.


    Tears are words the heart can't say.

    Jezus, wat veel *-*


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet zo weg


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    oh oke (:


    Tears are words the heart can't say.

    Nu dus --'
    Ik ben er pas laat weer, dus 11 uur of zo, tot dan als je er dan nog bent, en anders tot morgen!
    (wedding)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John