• Members of the WAG-gang

    Baildon - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Camino - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Jawaad - Elena - WAG van David Villa.
    Unpretty - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    YoungGun - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Retweet - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Futurism - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Cosmopolite - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 16:21 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cosmopolite schreef:
    (...)

    WTF jouw vader is net zo'n lul als de mijne. 8 op VWO, hoe fucking Nerd moet je zijn. Sorry dat ik het zo zeg, bdw.

    Nou normaal is hij heel aardig maar als het op geld en school aankomt niet..


    Hope goes lost but never dies.

    Mensen boycotten me. Telkens ik een mail wegkrijg komen er 2 in de plaats...


    Tears are words the heart can't say.

    Camino schreef:
    (...)
    Nou normaal is hij heel aardig maar als het op geld en school aankomt niet..


    Dan is hij het tegenovergestelde van de mijne soms. Mijne is kei makkelijk over geld. En school soms is hij blij met een 6 en soms is hij woedend over een 8.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Goal Thiago!


    Hope goes lost but never dies.

    Alohaaa


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    hee Reina.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik was ff aan het terug lezen, en nu voel ik me schuldig dat ik wel in Barcelona ben geweest en jij niet. Terwijl jij juist zo graag wilt. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Van jou kan ik 't hebben omdat jij voor de verandering WEL plezier hebt gemaakt -althans dat dacht ik- en jij hebt tenminste een souvenir voor me meegenomen. En ik moet gewoon meer gaan werken ofzo.


    Hope goes lost but never dies.

    Jaa maar dan nog. Het liefst zou ik je zo mee nemen naar Barcelona, maar dat kan niet. En nog meer werken heeft niet echt nut ben ik bang, dan krijg je straks helemaal geen vrije tijd meer ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ohja Reina ik heb vandaag je souvenir gekregen. Dankjewel <3 Ik vind hem echt superleuk!

    Ik wil wel even gaan flippen als vanmiddag, maar daar ben ik te moe voor. Sorry.


    Tears are words the heart can't say.

    Retweet schreef:
    Jaa maar dan nog. Het liefst zou ik je zo mee nemen naar Barcelona, maar dat kan niet. En nog meer werken heeft niet echt nut ben ik bang, dan krijg je straks helemaal geen vrije tijd meer ):

    Ik werk me liever drie slagen in de rondte en dat ik naar Barça ga dan dat ik zoveel blijf werken als ik nu doe en pas over 3 jaar ga en het risico loop dat enkele spelers die ik nu zo goed vind wegzijn.


    Hope goes lost but never dies.

    YoungGun schreef:
    Ohja Reina ik heb vandaag je souvenir gekregen. Dankjewel <3 Ik vind hem echt superleuk!

    Ik wil wel even gaan flippen als vanmiddag, maar daar ben ik te moe voor. Sorry.


    Hahahah <3
    Gelukkig maar :D


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Camino schreef:
    (...)
    Ik werk me liever drie slagen in de rondte en dat ik naar Barça ga dan dat ik zoveel blijf werken als ik nu doe en pas over 3 jaar ga en het risico loop dat enkele spelers die ik nu zo goed vind wegzijn.


    Ja dat is wel zo (:
    Zolang je maar goed voor jezelf blijft zorgen mag je van mij meer werken (krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Haii (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Helloo Elenaaaa


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.