• Hallow,


    ik ben best wel benieuwd wie er nog meer kan tekenen (dat knikt vaag alsof ik heel goed ben ofzo nevermind) Ik zelf teken best wel veel na :$ ook al zeggen ze dat je daar het meeste van leert maar toch. dus zouden jullie misschien ook jullie tekeningen willen plaatsen en misschien iets bij vertellen ofzo xD hoeft niet :P


    ^^ Jack Sparrow
    Ik vind hem best wel goed gelukt xD


    ^^ Edward & Kim van edward scissorhands, best wel cute :P


    ^^ Sweeney Todd, tja ik vind hem wel goed gelukt

    Je zal wel denken die kan alleen Johnny Depp tekenen (tja ik doe eht veel dat wel :$) maar ik kan meer. Ik heb deze drie trouwens wel allemaal nagetekent :$


    ^^ Anime Meisje, helemaal zelfgemaakt (niet na getekent) vind hem echt super cool eigenlijk xD

    dus ja, laat jullie tekeningen maar zien!!!(K)xD


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Endure schreef:
    Zeker mooi, maar misschien kan je werken aan meer schaduwen en belichtingen? (:


    Keep it in mind =)


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Blackraven schreef:
    (...)

    Keep it in mind =)


    Good luck ;D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind ze best goed gelukt.
    Ikzelf kan er ook best wat van, maakt niet of het realistisch of manga is alhoewel ik een kleine voorkeur heb voor chibi (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ik kan ook zoiets aleen ik kan geen shaduwen-.-"
    hoe doe jij die??


    You can't not look cool with a crossbow.

    ICheetah schreef:
    ik kan ook zoiets aleen ik kan geen shaduwen-.-"
    hoe doe jij die??


    Ik teken eerste de tekening in lichte schets met een HB potlood (heel licht)
    dan ga ik met een 3B potlood alles overtekenen (lichtjes kan je steeds dikker maken)

    en schaud bijvoorbeeld bij de neus of wang doe ik met 3B heel licht schetsen en met mijn vinger uitvegen totdat je de juiste schaduw heb en je kan het donkerder maken door nog extra met de potlood er overheen te gaan.

    Hopelijk is het duidelijk


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Blackraven schreef:
    (...)

    Ook echt super cool!!


    Bedankt! :D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AAAAAAAAH JOHNNY DEPP! -blij-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    mijn tekeningen gaan er ongeveer zo uit zien als de link het doet-.-"


    You can't not look cool with a crossbow.


    Dit zijn mijn Disney tekeningen. Ben gek op Disney, gehehe.
    Ff kijken dat linksboven in Rakker van Lady en de Vagenbond2. Dan heb je Belle van Belle & het beest. En onderin de leeuwenkoning.


    Tja ik denk niet dat ik hoef te vertellen wie het is:P Het was de bedoeling om hem een beetje popart-achtig te maken, is mijn eerste eigen popart en zoals je ziet klopt ie niet helemaal maar je kan wel zien wie het is, right?



    En deze tekening heb ik vandaag gemaakt, was in opdracht van school.

    Mijn complimenten voor de tekenings boven mij (niet voor mij dus maar van de andere mensen, duh). Ik hou van Johnny Depp, dus ook van die tekeningen die awesome zijn, die andere ook hoor :P


    Music = My Life

    een nagelknippertje is een opdracht voor school?? Whaha en ik denken dat mijn tekenleraar out of mind was xD wel super cool trouwens!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Blackraven schreef:
    een nagelknippertje is een opdracht voor school?? Whaha en ik denken dat mijn tekenleraar out of mind was xD wel super cool trouwens!!


    haha ja I know, en dan was dit mijn eerste schooldag ghehe. Je kon ook kiezen tussen een puntenslijper maar die was vet vaag om na te tekenen.


    Music = My Life

    http://dracy1996.deviantart.com/gallery/#/d3ldumd
    http://dracy1996.deviantart.com/gallery/#/d3lho89
    http://dracy1996.deviantart.com/gallery/#/d3yhkfz
    http://dracy1996.deviantart.com/gallery/#/d3ngql9
    http://dracy1996.deviantart.com/gallery/?offset=24#/d3h468b
    Deze heb ik wel met de hand gemaakt. (Letterlijk :P)

    Hier nog wat, ik ben een Tablet tekenaar dus ik ben niet zo goed met gewone potloden enzo.(Niet dat ik goed ben in Tablet tekenen maar ik bedoel.). ;)
    P.S: Ow en sorry voor de links ik weet namelijk neit hoe je fotos erin zet snappie. ;)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 17:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Maakt niet uit

    ik heb ook een tablet maar mij lukt het echt niet om daar een fatsoenlijke tekening mee te maken

    en als je een fotoo er op wilt plaatsen moet je de url tussen deze code plaatsten

    [img ]plaats hier de url[ /img]

    (alleen even spaties weghalen)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 17:12 ]


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!



    Nog een van Pirates :P


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    En dan diet hij het gewoon?
    W8 hier is er eentje (Hoop ik)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 17:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.