• Binnenkort ga ik een tattoo laten zetten op mijn onderbeen, en mijn moeder heeft gezegd dat ik er maar een mag, terwijl ik twee designs heb, waarover ik goed heb nagedacht en die allebei even belangrijk voor me zijn. (eigenlijk zit er bijna dezelfde betekenis achter) Je zou dan gaan zeggen van: 'Waarom neem je uberhaupt een tattoo als je niet weet wat je wil, blabla.', dat soort reacties wil ik hier niet lezen, omdat ik al twee jaar lang heb nagedacht over mijn tattoo's. Ik mocht er een jaar geleden ook al een van mijn moeder, hoor, maar ik heb er toch geen laten zetten, dus adieu. Ik beschrijf de designs even:

    Design 1: Een soort van V for Vendetta masker met boven het masker geschreven: 'Another day', en onder het masker 'Another Vendetta'. Daar zit een hele lange uitgebreide uitleg achter, maar 't betekent veel voor me, c'piche. (bloos)

    Design 2: Een anker met daaronder de zin: 'A smooth sea never made a skilled sailor.'

    Nogmaals: Ik ben er zeker van dat ik deze twee ga laten zetten, alleen ik zou graag van jullie willen weten welke alseerst, want daar kom ik gewoon niet over uit.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Design 2 lijkt me het mooist (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Design 2 lijkt me echt super tof. Ik vind die zin ook echt heel mooi.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    1 vind ik beter =D 2 wordt als zo vaak gebruikt alleen anders geformuleerd.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Aangezien ik het gevoel krijg dat de eerste meer voor je betekent: 1.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Rickjuh schreef:
    1 vind ik beter =D 2 wordt als zo vaak gebruikt alleen anders geformuleerd.

    Mja, klopt ook weer, haha, 1 past ook meer bij me, zegt iedereen.
    (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    2 lijkt me mooier. (:


    I can't even think straight.

    Sowieso design 1!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cumberbatch schreef:
    Aangezien ik het gevoel krijg dat de eerste meer voor je betekent: 1.


    Happy Birthday my Potter!

    Weet je, denk eens na. Je neemt nu een tattoo, maar als je 80 bent, staat die daar nog steeds... Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een oma/opa met een tattoo gezien. Als je écht wil, kan ik je niet tegenhouden, maar ik ben bijna zeker dat je het zo nog niet hebt bekeken. Dus misschien denk je best toch nog even na (:


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Mensen, eerst de film V for vendetta kijken, dan beslissen x)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Mensen, eerst de film V for vendetta kijken, dan beslissen x)

    Ikr, die film is awesome _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    xlufjoetoexx schreef:
    Weet je, denk eens na. Je neemt nu een tattoo, maar als je 80 bent, staat die daar nog steeds... Ik heb om eerlijk te zijn nog nooit een oma/opa met een tattoo gezien. Als je écht wil, kan ik je niet tegenhouden, maar ik ben bijna zeker dat je het zo nog niet hebt bekeken. Dus misschien denk je best toch nog even na (:

    Man, tuurlijk denk ik erover na. Waarom denk je dat het op mijn onderbeen komt, dat ten eerste. Ik heb er heus wel over nagedacht hoe het eruit zou zien als ik tachtig zou zijn, dat ik het nooit meer weg krijg. Ik heb in een tattoo-shop gewerkt, en mijn baas die vond de designs geweldig, en vond het verstandig dat ik het op mijn onderbeen neem. Et, mijn armen zijn al wel gereserveerd, heheh. *O*


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De tweede omdat bij de uitleg van de eerste iets Frans stond en ik haat Frans D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Rickjuh schreef:
    Mensen, eerst de film V for vendetta kijken, dan beslissen x)

    Dan kies ik voor design 2 want ik heb die film nooit gezien :')


    -

    RainbowDash schreef:
    De tweede omdat bij de uitleg van de eerste iets Frans stond en ik haat Frans D:

    Huh? Frans? Heb ik iets gemist ? oô


    Frankly my dear, I don't give a damn.