• Hallow,


    ik ben best wel benieuwd wie er nog meer kan tekenen (dat knikt vaag alsof ik heel goed ben ofzo nevermind) Ik zelf teken best wel veel na :$ ook al zeggen ze dat je daar het meeste van leert maar toch. dus zouden jullie misschien ook jullie tekeningen willen plaatsen en misschien iets bij vertellen ofzo xD hoeft niet :P


    ^^ Jack Sparrow
    Ik vind hem best wel goed gelukt xD


    ^^ Edward & Kim van edward scissorhands, best wel cute :P


    ^^ Sweeney Todd, tja ik vind hem wel goed gelukt

    Je zal wel denken die kan alleen Johnny Depp tekenen (tja ik doe eht veel dat wel :$) maar ik kan meer. Ik heb deze drie trouwens wel allemaal nagetekent :$


    ^^ Anime Meisje, helemaal zelfgemaakt (niet na getekent) vind hem echt super cool eigenlijk xD

    dus ja, laat jullie tekeningen maar zien!!!(K)xD


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    [/img]
    Zo geloof ik dan...?

    [/img]
    Ik zuig heel hard op paint. :S

    Ik krabbel altijd dingen tijdens de lessen;


    Brian May mangafied :')


    Fernando Muslera :')

    Some "piece" of computer"art" :')



    Ahwell, ik vind tekenen hartstikke leuk om te doen, en daar gaat het om ;)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 18:30 ]


    ars moriendi

    Sjoemelaar schreef:
    Ik kan denk ik behoorlijk goed tekenen... (ook al klinkt dat heel dikke nekkerig) ik ben nog altijd aan het bijleren ze!(cool)
    ik heb een story van een deel van mijn schetsen:
    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/48263/the-art-of-a-simple-object/)]The art of a simple object[/url]
    Ik denk dat Johnny depp er tussen staat :p


    Sorry maar de link is dood. :( wel jammer hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    18 Chibiversie, omdat het kan. Ik ben niet echt ervaren met digital art, please keep in mind.

    Portrettekenen ben ik ook niet heel beroerd in, maar heb nu even geen voorbeeld bij de hand -.-


    Dit is ongeveer hoe ik freestyle teken, zonder erg veel zorg aan 't werk te besteden.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik kan het echt niet via de computer dan komt er bij altijd iets heel vaags uit of als het redelijk gelukt is dan is het inkleuren echt bagger.


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Echt mooie tekeningen hierzo.


    Music = My Life


    the darkmark. <3


    mijn best wel falende poging om Gerard Way te tekenen..


    Love is louder.

    Wooow,
    Je bent echt super goed Ö


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    Blackraven schreef:
    (...)

    WOW those are really really awsome!!
    thanks


    I live for the applause, you will die for it.

    Turophile schreef:


    the darkmark. <3


    mijn best wel falende poging om Gerard Way te tekenen..


    Blijven oefenen dan komt het zeker goed

    The darkmark ziet er mooi uit!!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    wow.. vet mooi :o
    ik zal eens wat van mezelf neerzetten..


    oeeh Nice,

    heb altijd moeite met handen tekenen xD


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    Ik teken veel van scratch; ofwel, zonder voorbeelden. Ik zet nooit iets op mijn Deviantart, omdat ik te lui ben dat te onderhouden. Ik teken met een tekentablet in Sai en Photoshop, en teken irl met inkt, grafietpotloden, en met Caran d'Ache producten. Duur, maar het waard. Ik heb ook antieke 'Shakespeare'-penselen. Van mijn moeder gehad. Verder schilder ik ook nog, en daarvoor gebruik ik mijn schildersezel. pup.

    Dit is alleen m'n portret van Synyster Gates. Je ziet de rest van de lijnen niet, van het lichaam, omdat m'n hb9 potlood zo dun is.

    Edit: Niet nagetekend.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 19:51 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wow, dat is echt heel cool!


    I lie in my bed, looking at the stars and thought where the hell is my roof!!

    ik kan niet zo goed tekenen, ik kan nu een gezicht tekenen, maar de neus en de ogen mislukken alleen maar -.-


    Maar je kan echt super mooi tekenen (:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2011 - 20:36 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.